Jongensnaam Boris, jullie mening!

<p>Hi! </p><p>De naam Boris zit al voor mijn zwangerschap in mijn hoofd. Ik zou graag eens neutrale meningen horen over dit naam. Type, categorie... </p><p>wat vinden jullie?</p><p>Ik krijg allemaal namen door van vrienden en kennissen en zitten veel leuke tussen. Maar niemand noemt ooit Boris. Daarom twijfel ik een beetje. Zometeen is het een beetje lomp of kampie... ? Aangezien ik de Sem, Tijn, Youp categorie ook heel leuk vind. </p><p>Beniewd! Groetjes </p>

Ik denk aan een hond?. Maar vind de naam wel normaal genoeg dat ik er prima aan zou kunnen wennen als iemand in mijn omgeving zijn zoontje zo zou noemen. Als het voor jou/jullie goed voelt, doen! Floris en Joris vind ik zelf leuker trouwens ?. 

Onze kat heet Boris en hoorde op de radio dat Boris de meest voorkomende katten/hondennaam is. 
Dat gezegd hebbende, is Boris een vrij normale Hollandse naam die ook prima voor een kind zou kunnen. Houdt alleen wel in je achterhoofd dat er veel mensen in eerste instantie een huisdier associatie bij hebben.

Een van de beste vriendjes van mijn zoontje heet Boris, leuk jochie. Zijn andere beste vriendje heet Floris, dus blijkbaar houdt mijn zoontje van kindjes met een naam die eindigt op oris :)
Leuke naam, niet lomp ofzo. 

Terug
Bovenaan