jongensnaam gezocht!!!! (met bepaalde eisen haha)

A

Anoniem

Guest

Ja meiden,

Wij zijn nog op zoek naar een jongensnaam, een meisjes naam hadden we vrij snel...

We zoeken een jongensnaam met 2 lettergrepen,  NIET beginnend met een S, en wat past bij Ninthe*.
Liefst een beetje stoere, krachtige naam die je niet al te vaak hoort hahahaha...

Iemand wat namen over???

Heel graag!!!!!!

Liefs Randy

Hoi Randy,

zelf vind ik Quinten een mooie naam, hoewel je die naam de laatste tijd wel weer wat vaker hoort. Ook heb ik een zwak voor scandinavische namen, vaak lekker stoer en krachtig. Kan alleen op dit moment geen voorbeeld met 2 lettergrepen bedenken, maar dat moet vast wel te   vinden zijn op internet.

Veel succes met zoeken!

Groetjes,
Margrethe

Oh, nog een vraagje;

Ninthe* is ook een bijzondere naam. Ik vroeg me af hoe jullie daarop gekomen zijn. Misschien hebben jullie het heel anders bedoeld, maar  het klinkt een beetje als een elfjes-naam. Ik heb alleen geen idee hoe stoere, mannelijke elfjes heten.....

Groetjes,
Margrethe

Hoi,

Mijn vriend is met de naam Ninthe gekomen...hij had hem ergens gehoord maar wist niet meer waar, later zijn we erachter gekomen dat het zusje van Lange Frans zo heet en ze meegezongen heeft in 1 van zijn liedjes.

Het is niet zo uitgekozen, we vonden het een hele mooie naam en ondanks dat we wisten dat ons kindje zou overlijden hebben we de naam wel gebruikt omdat het een luguber idee was om deze naam aan een eventueel volgend kindje te geven.
Maar heel veel mensen vinden het een elfen of engelennaam.

Liefs Randy

Hallo,

Ook wij vinden Ninthe erg mooi. Mijn man vind het ook elfenachtig.
Ons zoontje van anderhalf heet Luca en zijn zusje gaat straks ook Ninthe heten.

Dus wellicht Luca??
Wij vonden dat een mooie combinatie.

Liefs, Larissa

Hallo,

Leuke naam hoor.

Hier een paar jongensnamen, misschien kan je er iets mee.

Lucas
Thieme
Tycho
Milan
Mika

Ben benieuwd of er iets tussen zit voor je.

Groetjes

Hallo,

Bedankt voor de suggesties....

Quentin hebben we bij Ninthe ook genoemd, helaas hoor ik de naam hier heel erg vaak.
Milan, zo zou Ninthe heten als ze een jongen was geweest.
Mika kwam mijn vriend mee aan zetten, ik ben er helemaal weg van vind hij het in ene niet meer leuk..... ja erg handig hahaha...

En Luca...een naam die bij mij heel hoog "stond" helaas heeft een neef van mijn vriend (waar we goed mee om gaan) zijn hond zo genoemd hahaha!!!

Maar ik schrijf alle namen die ik leuk vind en hier lees op, en dan moeten we nog maar eens goed discusieëren hahaha.

Liefs Randy

Hoi,

toen ik las over die elven naam moest ik meteen denken aan een naam die op mijn lijstje voorkwam, maar het niet is geworden...

Elvyn!!! Ik geloof dat het zelfs zoiets betekend als "uit het elven rijk"

Wat ik ook een leuke naam vond is Taavi.

Succes met kiezen!

Liefs Nika

Terug
Bovenaan