Jongensnaam..... help...

A

Anoniem

Guest
Ja ik weet het we waren er uit, maar toch niet.....

We vinden het zo moeilijk, geen enkele jongensnaam is goed genoeg, overal heeft 1 van ons wel wat op aan te merken.

Dus een leuke nederlandse/friese/groningse naam....

groetjes Maris

Ewald
Fedde
Frodo
Hessel
Hidde
Jasper
Jerre
Jochem
Joris
Jorrit
Jurjen
Kasper
Koen
Mees
Michiel
Roan
Roel
Rutger
Siebe
Steffen
Thomas
Tibbe
Wessel

Jelmer,jip, allard, felip,tije,teun. Verder zijn alle namen wel genoemd denk ik, want ik weet het verder ook niet. Ik denk wat je een leuk naam lijkt, gewoon die moet kiezen en niet denken daar zijn er a 100 van. succes.

Ps Gijs niet meer???

Groetjes

Hoi Mariska,

Tja, er zijn al een hoop suggesties geopperd de afgelopen tijd.
Weet je, ik hoor je vaak zeggen: die naam willen we niet want daar hebben we een associatie mee. Natuurlijk is dat niet altijd leuk maar pas op dat je daardoor een leuke naam laat schieten.

Toen mijn man de naam Sven opperde wilde ik die eerst ook niet. Ik kende vroeger een Sven bij de scouting en daar ben ik heeeeeeel lang verliefd op geweest maar dat is nooit wat geworden. Gebroken hart en een hoop liefdesverdriet dus. Nou, en dan komt mijn man met die naam! Die ik eigenlijk wel heel mooi vond maar ja.....

Uiteindelijk zijn we toch voor die naam gegaan. En nu is die associatie met vroeger er nog wel maar die staat los van onze Sven. Sven is gewoon Sven en dat ik toevallig een andere Sven ken, so be it. Die heeft helemaal niets met mijn Svennetje te maken.

Als jullie een leuke naam hebben: ga ervoor! De associatie verdwijnt op het moment dat jij je kindje in handen hebt. Dan hoort die naam gewoon bij jullie mannetje en bij niemand anders meer.

Succes!

Groetjes,
Maike

hoi,en JAYDENdan?? wij hadden deze naam als we een jongen kregen,en nog vindt ik m erg leuk .groetjes

Uhm....
Bram?
Jur?
Sven?

Hihi...genoeg uit mijn eigen namenboekje hihi

Ik vind erg leuk ook

David

Maar in   mijn rijtje past ie echt niet... Lastig he?

Succes!
x Anouk

Terug
Bovenaan