Jongensnaam..... help...

A

Anoniem

Guest
Ja het is weer eens zover. De laatste naam (Gijs) vind ik niet leuk meer en mijn man ook niet, dus we zoeken een nieuwe.
En laten we er nu niet uitkomen...   En ik ben al 26 weken zwanger....

Pfff wordt er moedeloos van..... een meisjesnaam is echt geen probleem, maar een jongensnaam is een drama....

groetjes maris

O meis toch! Das naar! Heb je vroeger nooit een favoriet gehad? Of een bijzonder iemand? Of zelf een naam verzinnen met combi van verschillende namen? Filmster?
Moet het een lange of korte naam zijn?
Voorkeur voor voorletter?

Zo verschillend he smaken?
Valentijn
Koen
Bram (!)
Jur   (!)
Sven (!)
Bink
Stijn
Thijs
Teun
Max
Daan
Beau
Dave
Sjoerd
Jort
Abel
Olivier
Rens
Jesse
Alex
Timo
Tygo
Hielke
Danny
Marc
Bas
Brent
Ray
Floris
Joris
Pieter
Joeri

Zo...dat waren de jongensnamen van mijn groep
Geen idee wat je zoekt? weet je waarschijnlijk zelf ook niet?
hoe heet je man/vriend? en jullie ouders? maak ik naar een mooie naam van?

xxx anouk
Ps grappig he...al zou ik nog 500 kinderen krijgen...(pff liever niet) met namen geen moeite.

En al deze namen zijn al voorbij gekomen en bij geen een heb ik zoiets van JA!

Erg he....

Wij heten zelf Dennis en Mariska

Vader van mijn man wordt de tweede naam en verder willen we niemand vernoemen.

En een combi van onze namen zou ik leuk vinden, maar ben zelf inspiratieloos hahaha.

groetjes Mariska

Wahhaha..Ik lig helemaal in een deuk met mezelf. Ben allerlei combi's aan het verzinnen met jullie namen, maar ook ik ben inspiratieloos. Er komen bijzondere namen nu uit
Ramsi
Made
Demar

hahaha, slaat nergens op! Ik denk dat je vandaag aan mij ook niks hebt.
Maarre..

Kai

de KA van marisKA
en de i van dennIs

vond hem zelf geniaal...

xx

Wat moeilijk he meis, nu vind ik Kai ook een hele leuke naam en gisteren een jongetje ontmoet die heet Yaron ook leuk (vind ik dan)
Het kan altijd gekker toen bij mij de weeen begonnen waren we nog steeds aan het twijfelen tussen 2 namen Ben binne anderhalf uur bevallen dus je snapt er was tussendoor ook weinig tijd Uiteindleijk gingen we voor mijn naam dus maak je niet druk je hebt nog even

nog een paar suggesties
Merlijn
Nathan
Loe / Lou
Luuk / Luke

succes he
groetjes
Achnita

Ik vind jongensnamen ook zo moeilijk. Wij willen ook wel een beetje Nederlandse naam, maar ik kom er niet uit. Ik ben alle namen al langsgegaan, maar momenteel nog niet een die er uit springt. We wachten eerst maar even af wat het wordt...

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan