Jongensnaam..... help...

Tja we dachten er uit te zijn, maar de naam bevalt toch niet goed. Wie oh wie weet een leuke nederlandse of friese naam. Niet te lang, niet te kort....

groetjes Maris

Hi Maris,

Owww moeilijk he, ook hier is nog niks zeker... We hebben een paar namen die we mooi vinden, maar 100% zeker ben ik er niet van... Terwijl we met onze meisjesnaam meteen zeker wisten wat het werd. Maar goed, daar hebben we nu niks aan.

Ik zal ff voor je nadenken, ben bang dat ik deels wel dezelfde namen opschrijf als de vorige keer...

Niek
Melle
Sep(p)
Senn
Bjorn
Luuk
Ivar
Ivo
Olaf
Lars
Douwe
Tom
Jos
Yord
Sebas
Mees
Bart
Job
Dion
Jasper
Mathijs
Thijs
Twan
Sylven
Sybren
Merijn

tja, het zijn er weer een paar, schrijf jij er ook nog een paar op?? Heb ik dan  misschien weer iets aan ;-)

lfs Mick

Hoi dames,

wij gaan voor Sen, vinden we supermooi!
Ik persoonlijk vind Cas heel apart, maar mijn man kan zich er niet in vinden, dus wordt het Sen...

Nog veel succes ermee!
Liefs,
van ons

Hoi,

Ik heb ze toevallig al een keer opgeschreven op het forum:

Stijn (onze zoon)
Niek
Finn
Bart
Rens
Jilles
Jort
Giel

Errug leuk allemaal, succes!

Groetjes Sandra

Joehoe   wij zijn er eindelijk uit....... We hebben em, onze jongensnaam, of eigenlijk 2, dat wilde ik graag.

Nu maar hopen dat mijn hormonen mij niet weer  aan het  twijfelen brengen hahahaha

Zijn jullie er al uit?

liefs Mick

Fijn dat jullie er uit zijn! Wij ook, we hadden al 2 namen die hebben we nog steeds. Mara nu wordt het uiteraard de jongensnaam! ;-)
Ben benieuwd naar de reacties van mensen om ons heen op de naam maar ook of de naam past bij ons kereltje.

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan