jongensnaam..ja nou weet ik het ook niet meer..!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik weet het niet meer... de bevalling is onderweg... aan mn partner heb ik ook niks...
Zelf had ik de naam Ravel (met klemtoon op de e) in ged8en, maar zo heette dus t zoontje van een oude buurvrouw van vroeger van me en zelf heb ik ook nog nooit van de naam gehoord voor de rest... ik weet het niet meer... wat vinden jullie van de naam of hebben jullie nog ideeen??? Het is allemaal welkom in ieder geval..

Groetjes Debby

Hoi, Ik vind Ravel een leuke naam, misschien moet je het als Ravèl schrijven dan spreekt iedereen het meteen goed uit.

Hoi hoi

Leuke naam,lekker doen als jij het een leuke naam vindt.
gr anita.

Ik vind 'm ook leuk hoor !!

Wij zoeken ook nog steeds jongensnamen..... misschien komt ie op ons lijstje !?!?

groetjes Marasje

Ik vind het een hele mooie naam. En je hoort die naam inderdaad nooit. Ik heb wel eens van Rafael gehoord. Dat is een Spaanse naam.

Zoals de componist dus. Erg mooi.En een oude buurvrouw van vroegerdie een kind heeft die zo heet... Ik zou me er echt niet druk om maken. Ik kan me ook niet voorstellen dat de mensen de hun kinderen Anne, Femke, Tom, Tim etc noemen absoluut niemand in hun buurt kennen die zo heten. Gewoon doen als je het mooi vindt. Hoe vaak kom je de zoon van je oude buurvrouw nou tegen?

Ik vind het echt een mooie naam.

groetjes,
Wietske

Ik vraag me inderdaad af of de naam zo makkelijk is voor anderen. Vaak fout geschreven of verkeerd uitgesproken. Kindje van mijn collega heet trouwens Raven, schijnt een oud hollandse naam te zijn,
groeten Asja

Terug
Bovenaan