Jongensnaam passend bij Feline

A

Anoniem

Guest
Ik ben zwanger van een tweede kindje en nu ben ik op zoek naar een jongensnaam die past bij Feline.
Een mooie meisjesnaam hebben we al, maar de jongensnaam die we hadden (Jurriaan, roepnaam Jurre) past niet echt bij Feline.

HELP hahaha (ik heb nog 7 maanden hoor, maar je kan niet vroeg genoeg de namen hebben)

groetjes Mariska

Hoi,

Hoezo past dat niet bij elkaar? Ik vind dat helemaal niet gek!

Bovendien is het zo dat broer en zus maar een relatief klein anatal jaren in een adem genoemd worden!

Ze zullen wellicht langer in 1 adem genoemd worden met hun toekomstieg partner!

Suuces

Overigens heet mijn zoontje Frank!

Ik vind Jurre ook wel kunnen bij Feline, maar snap ook wel dat je het niet helemaal leuk vind (denk dat dat komt omdat beide namen eindigen op een E!)
Tja ik vind Joris natuurlijk een prachtnaam (denk zelf eraan om onze 2de Feline te noemen)
Ik vind Thomas ook een mooie naam voor een jongen!

Groetjes

Hoi Madelief,

Ja daar heb je wel gelijk in, maar op de een of andere manier vinden we het niet zo leuk.
Frank is trouwens ook een leuke naam maar zo heet al een jongetje in onze familie. Eventueel nog anders suggesties?

groetjes Maris

Hoi Mieke,

Joris vinden we ook een leuke naam en Jasper ook (past dat een beetje?)
En helaas Thomas zo heet een neefje al en dan zouden ze ook echt de zelfde voor en achternaam hebben en dat is niet zo leuk.

groetjes Maris

PS iedere nieuwe naam welkom!

Wij hadden in eerste instantie Quinten, dat vind ik leuk bij Feline passen. En anders iets korts, als Max, of Sem ofzo.....

Wat dacht je van Finn? Een naam met 1 lettergreep staat er wel mooi bij denk ik. Succes!

Jolie

Ik vind Jurre ook een heeeel leuke naam. Had ik nog nooit eerder gehoord.
En ik vind hem zeker en vast passen bij Feline. Spreek je het Feline of Felien uit?

Mmmm, Jurre ga ik ook eens aan mijn man voorstellen. Wij geraken er ook maar niet uit. Ik dacht dat mijn man ondertussen overtuigt was, maar toch nog niet helemaal blijkbaar. We hebben ook nog tijd genoeg, maar toch ben ik er al erg mee bezig!

Liefs,
van ons

FLORIS!!

Ik ken een Floris en Feline; vind ik echt superleuk bij elkaar passen......

Terug
Bovenaan