Jongensnaam, twijfels

<p>Hoi allemaal,</p><p>Wij hebben er heeeel lang over gedaan om over een jongensnaam eens te worden..</p><p>De naam komt nog niet zoveel voor waardoor ik (opeens) heel erg begin te twijfelen.. moet eerlijk zeggen ben een echte twijfelaar met alles. En ben bijna uitgerekend dus raak een beetje in paniek. Vriend twijfelt overigens totaal niet. En een plan B heb ik ook nog niet.</p><p>Graag jullie eerlijke mening. De naam is: Mace</p><p>Graag hoor ik wat jullie van deze naam vinden :)</p>
 
Een naam is een zeer persoonlijke keuze. En over smaak valt nu eenmaal niet te twisten. Maar ik vind Mace een prima naam voor een jongen  ook al zou ik het zelf niet kiezen. 
 
Prachtig! Vind het een erg mooie schrijfwijze. Je spreekt het denk ik uit als Mees? Het enige waar ik dan over zou twijfelen is de schrijfwijze (als het kind zijn naam moet spellen). Maar tegelijkertijd hebben wij dat ook bij onze naamkeuze. 
 
Dit is een ook een leuke naam! En zowieso je krijgt een kindje de naam is zowieso wennen ik herhaalde vaak de naam ook als ik hem zou roepen.. waar wij meest oplette was past het bij de achternaam en word hij niet gepest met de naam? Ook erop gelet waar het allemaal op rijmt.. ons zoontje heet jason voss. Was ook erg wennen om hem zo te noemen en nu vind ik die naam echt bij hem passen 
 
 
Terug
Bovenaan