Jongensnaam

<p>Hallo meiden,</p><p>Na een lange zoektocht zijn wij nu dan toch op twee namen voor ons zoontje uitgekomen. We hebben echter nog steeds geen definitief besluit genomen. </p><p>Grote zus heet K. Y. A. R. A.. De namen die we nu hebben zijn: </p><p>1. Novan</p><p>2. Tobin</p><p>Welke naam vinden jullie beter passen? Of hebben jullie DE naam?</p>

sorry ik wil echt niet negatief overkomen dus hoop niet dat dat het geval gaat zijn, maar de naam die je kindje krijgt bedenk je toch samen met je partner? En dat hangt toch niet af van andere mensen? Sorry ik vind het altijd een beetje apart als mensen dit aan anderen soort van overlaten of tips gaan vragen.

Zeker bedenk je die naam samen, maar soms is het wel fijn om te horen wat 'vreemden' van een naam vinden. Wellicht zijn er dingen waar je zelf niet naar hebt gekeken; pestgehaltes, een voor anderen gekke schrijfwijze/uitspraak of een gekke combinatie bijvoorbeeld. De uiteindelijke keuze kan uiteraard niemand je afnemen.

@ vlinderoos 
helemaal niet apart hoor het is namelijk best leuk om eens van andere te horen wat ze er van vinden aangezien dit toch een onderwerp is die je niet echt kunt bespreken met vrienden en familie 
ik zelf vind heb wel een top 3 jongens namen 
1: raffi
2:nolan
3:Julius (Juul) 
heel veel succes en geluk met de kleine

Ik zou ook voor Tobin gaan! 

Vind het inderdaad wel leuk om van andere te horen aan wat voor namen ze denken. Wij zijn pas net in verwachting dus hebben het er nog niet serieus over gehad, maar bij deze mijn verzameling van opties van de afgelopen jaren:

Tijn
Mees
Mathis
Levi
Gijs
Melle
Liam

Terug
Bovenaan