Jongensnaam

<p>Hai hai, </p><p>Het schiet maar niet op met de naam vinden voor mijn jongen. Ben nu 33+3 weken zwanger. </p><p>Nu heb ik een aantal namen maar wat vinden jullie ervan en welke springt eruit. Andere tips anders welkom :) </p><p>• Ezron</p><p>• Keeron </p><p>• Meddox </p><p>• Ardlin </p><p>• Mayron </p><p>• Kester </p><p>• Laeron</p><p>• Steijn</p><p>Ik heb nog een rijtje maar eerst wil ik deze even benoemen. Leuke tussen of helemaal juist niet haha </p><p>Alvast bedankt voor een reactie en / of suggesties! </p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>

Een naam is heel persoonlijk. Ik denk dat je vooral moet kijken naar wat je zelf mooi vindt. Het valt me wel op dat bij alle namen die je noemt verwarring kan ontstaan over de uitspraak en/of de spelling. Ik heb dat zelf met mijn achternaam en het is heel vervelend wanneer dat elke keer mis gaat wanneer mensen je aanspreken, mailen etc. Ik zou dus gaan voor een naam met een duidelijke uitspraak en spelling. En dan kom ik in dit rijtje ook uit op Stijn (dus zonder E)

Ik vind ook Steijn het leukst. Maar het is inderdaad heel persoonlijk en iedereen heeft zijn eigen associaties met namen. Voor de een zijn dat positieve associaties en voor de ander minder positief. 

Zelf vind ik Steijn het leukst, maar dan geschreven als Stijn. Anders moet je altijd uitleggen hoe je zijn naam schrijft etc. Zelf heb ik ook een lastige naam, dus weet hoe vervelend dat kan zijn. 

Terug
Bovenaan