Jongensnaam

<p>Hai allen, even al een tweede topic over een jongensnaam. De laatste weken zijn aangebroken en deze madam twijfelt nog steeds over DE naam :D. Best tijdrovend al die boeken en sites. Moet ook nog de babykamer decoreren want nu zo basic. Nu 33+4 weken zwanger. Eerste kindje. Ik ben op zoek naar een stoere jongensnaam en omdat ik maddox altijd al stoer vond en ik 20.000 andere namen heb gezien van stoer tot kakkerig (ook leuk) dacht ik aan Manox. Wat vinden jullie hiervan? Ook dacht ik aan Tobias, Lennox en Lerijn. Tikkeltje apart zijn ze wel en misschien vinden jullie ze wel oerlelijk maar ik heb even wat feedback nodig eigenlijk :) </p>

Dankjewel voor de reacties. Zijn er nog andere tips voor stoere jongensnamen? Ik word steeds nerveuzer haha. 

[quote quote=10209690]Manox is erg mooi, nog nooit gehoord![/quote]
Hier ben ik erg blij mee of vind je Medox mooier? Alleen zit je dan weer met de uitspraak Mè of Mee als je het als Medox schrijft. Hoe zouden jullie het uitspreken? 

Ik denk dat je wel 10 onderwerpen hier kunt starten en er dan nog niet uit komt. Iedereen hier op het forum heeft een andere mening, waarvan de meeste ontzettend zullen afwijken. Van elkaar, maar ook van die van jou. Bespreek het met je partner, als die in beeld is. Als je echt niet kunt kiezen, maak dan een selectie van 2 en kies dan zodra de baby geboren is. Dan kun je het aanpassen op het kind wat je voor je hebt. Je hormonen zitten dan ook al wat anders, dat zal misschien ook helpen. Wat je ook kunt doen is de selectie terugbrengen naar maximaal 3 namen en deze ieder een paar dagen uitproberen. Hoe klinkt de naam om hem werkelijk een paar keer uit te spreken? Voelt het natuurlijk, of past  het eigenlijk toch niet? En voelt het goed in combinatie met het mannetje wat je in je buik hebt? Ik zou al die meningen hier alleen maar meer verwarrend vinden. Daarnaast kun je blijven twijfelen, maar weet dat je hormonen hier nu ook een rol in spelen. Wij wisselden in het begin ook veel, maar toen we dé naam gevonden hadden, voelde dat meteen aan alle kanten goed. 

Terug
Bovenaan