Jongensnaam

<p>Hoihoi,</p><p>Mijn partner en ik verschillen enorm in mening als het gaat om een leuke jongensnaam.</p><p>Mijn partner houdt van stoere namen, zoals Aiden.</p><p>Ik houd meer van klassieke namen, zoals Sebastiaan.</p><p>Nu voelen we ons beide goed bij de naam Mason, maar ik ben benieuwd of er iemand een naam weet waarbij mijn partner en ik meteen het ‘wauw’ gevoel hebben.</p><p>De tweede naam van onze zoon wordt trouwens Matteo. </p><p>Alvast bedankt voor het meedenken!</p>

Ik vind Mason Matteo heel erg leuk!
Morris, Nathan, Ilias, Otis, Leon, Sten, Noah, Noël, Julian, Tristen
En als jullie beiden enthousiast zijn over Matteo, waarom niet die als eerste naam?

Haha, goede vraag. Matteo is een verwijzing naar de overleden oma van mijn partner. Zulke verwijzingen naar familieleden willen we liever als tweede naam.
Julian vonden we ook echt een mooie naam, maar qua uitspraak liggen we daar niet op 1 lijn. Ik zou zeggen op zijn Nederlands en mijn partner spreekt het liever uit als: Djulien. 

Ah oke, ja dat kan een ding zijn. Al had de onze als ze een jongen was zelfs de voornaam van mijn opa gehad (Minne). Maar daar denken mensen heel verschillend over. 
Als je Julian mooi vindt en jij Djulien. Misschien is Julièn dan de middenweg?
Oh en ik vind persoonlijk de engelse uitspraak van Noël het mooist. Dus niet NoWEL, maar NOwel.

Wat een onwijs leuke naam! Mason Matteo. Loopt lekker. Klinkt goed.
Onze zoon heet Thies Sebastiaan (die laatste is de tweede naam).
Ik ben er vanochtend achter dat hij een broertje of zusje krijgt ?

Terug
Bovenaan