M Momtobe feb 24, 2022 #1 Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam, maar komen er niet uit en hebben ook het idee dat er heel veel namen zijn die we gewoon over het hoofd zien. We zijn op zoek naar een stoere naam die momenteel niet razend populair is.
Wij zijn op zoek naar een leuke jongensnaam, maar komen er niet uit en hebben ook het idee dat er heel veel namen zijn die we gewoon over het hoofd zien. We zijn op zoek naar een stoere naam die momenteel niet razend populair is.
A ANONYMOUS_USERNAME feb 24, 2022 #2 Ik ben zwanger van een 3e dochter, maar de jongensnamen op ons lijstje waren: Duuk Jort Owen Scott Dani Allemaal namen die je niet dagelijks hoort maar wel 'normaal' zijn
Ik ben zwanger van een 3e dochter, maar de jongensnamen op ons lijstje waren: Duuk Jort Owen Scott Dani Allemaal namen die je niet dagelijks hoort maar wel 'normaal' zijn
B Babyboy feb 24, 2022 #5 Ik had mijn zoontje supergraag Anthony genoemd maar helaas krijg ik daar mijn man niet in mee ?
M Mamalovestheirboys feb 24, 2022 #6 Onze zoontjes heten Lucas en Max. Onze 3e wordt een dochter waarschijnlijk en die gaan we Julia noemen denken we
Onze zoontjes heten Lucas en Max. Onze 3e wordt een dochter waarschijnlijk en die gaan we Julia noemen denken we