Jongensnaam

A

Anoniem

Guest
Hoii meiden,

We zijn aan het kijken voor de namen en voor een meisje zijn we er al uit, ze zal Aimée gaan heten, echter is het voor de jongensnaam een stukje moeilijker...
Weten jullie leuke namen? We houden wel van appart maar wel 'nederlands', ik hoop dat jullie ons kunnen helpen met het vinden van een leuke jongensnaam!

Liefs maaike.

Hoi Maaike,

Leuk, ben zelf ook van   87, van harte proficiat met je zwangerschap.
Ons zoontje heet "gewoon" Thijs.
Maar erg lastig hoor!
Blijft erg persoonlijk natuurlijk!
Hier een rijtje namen, misschien zit er wat voor jullie tussen,
in elk geval succes ermee

-Vince
-Jelte/ Jelle
-Joep
-Senna
-Thomas
-Timo
-Nick
-Aron
-Steijn/ stijn/ styn
-Finn
-Daan
-Bas
-Rob
-Nout/ Noud
-Tobias
-Mats
-Mart/  Mark
-Mathieu/ Thieu (die laatste vind ik leuk, vrij nederlands en hoor je erg weinig! Kan me vergissen in de spelling, moet je even kijken bij www.babynamen.nl, kun je zien hoe uniek je naam is/ hoe vaak ie de afgelopen 12maanden is gegeven, leuke site!)
-Abel
-Sam/ Sem
-Arne
-Siebe/ Sieb

Succes ermee hoor!

Groetjes

Vind vooral je meisjes naam erg leuk!
Hadden wij bij onze dochter ook in gedachte alleen spraken we het allebei al op een andere manier uit (emie en aimee) dus toch maar niet gedaan. Ook wij wilde graag een Nederlandse naam maar 1 die je niet elke dag hoort. Voor onze dochter is het Nienke geworden. Als we een zoon hadden gekregen hadden we hem Niek genoemd.
Kunnen we nu helaas niet meer gebruiken, want vind het teveel op Nienke lijken. Vind Thijs ook een erg leuke jongens naam. Ruben ook, maar m'n collega heeft net een zoontje gekregen die zo heet. Wij moeten dus nog even gaan denken deze keer, maar ben pas 6.5 week in verwachting dus hebben nog even. Ga pas na 12 weken serieus denken.
Succes ermee!

groetjes Mama van Nienke

Terug
Bovenaan