A ANONYMOUS_USERNAME dec 10, 2004 #1 Rgelmatig kom ik de jongensnaam Boaz tegen. Kan iemand mij vertellen hoe deze naam uitgesproken dient te worden (Bo-az of Baz ???). Alvast bedankt.
Rgelmatig kom ik de jongensnaam Boaz tegen. Kan iemand mij vertellen hoe deze naam uitgesproken dient te worden (Bo-az of Baz ???). Alvast bedankt.
A ANONYMOUS_USERNAME dec 12, 2004 #2 Zover ik weet spreek je het uit als Bo-az. heb vroeger iemand gekend die zo heette. Maar misschien spreken anderen het wel anders uit
Zover ik weet spreek je het uit als Bo-az. heb vroeger iemand gekend die zo heette. Maar misschien spreken anderen het wel anders uit
A ANONYMOUS_USERNAME dec 14, 2004 #3 Bij mij in het ziekenhuis lag een moeder met baby Boaz en die sprak het ook als Bo-az uit. Ik vind het een hele leuke naam. Groetjes, Rosanne (moeder van Quentin: 3,5 week oud)
Bij mij in het ziekenhuis lag een moeder met baby Boaz en die sprak het ook als Bo-az uit. Ik vind het een hele leuke naam. Groetjes, Rosanne (moeder van Quentin: 3,5 week oud)