Jongensnaam....

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben nu ruim 14 weken zwanger dus ik heb nog even hoor, maar ik moet nog een jongensnaam verzinnen.
Een meisjesnaam hebben we al, daar waren we snel uit gelukkig.
Het moet een niet veel voorkomende naam zijn (wel gewoon Nederlands en normaal uit te spreken. En geen uniseks-naam) die bij Feline past.
Tjonge jonge wat een hoop eisen he.... hahaha
Voorletter maakt niet heel veel uit, want we geven ons kindje sowieso een tweede naam mee. (jongetje wordt Lucas of Tjeerd als tweede naam)

Alle hulp en suggesties welkom!

groetjes Maris

Jens, Ernst, Jasper, Jesper, Niek, Floris, Tristan, Wessel, Bas,  eeeeeeeeeeeeeeeeeeh tot zover even mijn inspiratie!

gr.Ing

Hoi Ing,

Dank je!, dit zijn wel het soort namen waar we naar zoeken. Alleen zijn een aantal van deze namen helaas al te veel gegeven.... En Floris vind ik zo'n leuke naam, maar naast dat deze naam te veel is gegeven is het ook de naam van het vriendje dat ik had voor/tijdens dat ik mijn huidige man leerde kennen.
Maar nog meer van dit soort namen zijn welkom!!

groetjes Maris

Moeilijk he?

Ik heb er een paar maar hou van kort en krachtig

Mees
Wes
Sil
Finn
Mika

mmmm weet er eigenlijk niet zoveel sorry

Moeilijke vraag hoor!
Nu zijn wij van de Engels/Amerikaanse namen maar hier wat ideeen

Sander, Wouter, Floor, Jochem, Stan, Pim, Daan, Lowie, Roy, Kevin, Pascal
Dit zijn nederlandse namen van kindjes in mijn omgeving
Succes
Achnita mama van Mike en Brian

Hoi hoi,

Wij hebben nu een meid en een knul, dus alletwee onze eerste keuzes zijn 'in gebruik'   laat maar zeggen, maar wat ik ook nog wel leuke jongensnamen vind zijn:

Lars
Ruben
Freek
Cas (die dan wel met Tjeerd en niet met Lucas)
Pieter
Maarten
Tom
Daniël
Daan
Joris
Thijs
Max

Nou, dit is waar ik nu op kom. Als me nog iets te binnen schiet, dan hoor je het wel.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan