jongensnaam...?!

Tja we zijn al uit een meidennaam, maar aangezien we niet (willen) weten wat het gaat worden moeten we ook nog op zoek naar een jongensnaam...!!!

Onze zoon heet Jelte en onze zoon die bij 19wk is geboren hebben we Jens* genoemd.
De jongensnaam voor onze baby willen we niet met een J laten beginnen en hij 'moet' wel bij Jelte passen... Hebben jullie leuke ideeen???

Hoeft niet een friese naam te zijn hoor, Jelte vonden we gewoon leuk en..ohja ik werk in de kinderopvang, dus bij de namen Sem, Thomas, Lars (die veel voorkomen) heb ik wel een beeld.. dus wil een naam die niet of nauwelijks voorkomt...
Ik maak t lastig hé? Pff... vooral voor mezelf! haha..

Hoop op een leuke naam!!!
gr. Saskia. (24wk en 4dg)

en wat vind je van Bob of Hugo?? zo heten mijn zoontjes!! succes ermee ik weet hoe moeilijk het kan zijn om een jongens naam te 'bedenken'

groetjes inge Januari forum

Bob vind ik ook superleuk, maar wij krijgen er 2 meiden bij, dus de jongensnamen hoeven we niet meer over na te denken! Ik vind Benjamin, Jack (oh nee, geen J), Lucas, Fedde of Alec ook leuk..
Succes..
En oja, wij waren bij de eerste heel snel uit de jongensnaam en konden maar geen meisjesnaam bedenken (wisten ook niet wat we zouden krijgen). Uiteindelijk een jongen geworden, dus mss zegt het wel wat als je al snel uit de meisjesnaam bent.....;-D

Hoi Saskia,
Wij zijn ook nog aan het nadenken voor een tweede naam voor als we een jongen krijgen (de eerste weten we al en voor een meisje wisten we het gelijk).
En misschien is deze site voor je ook handig, ik heb er vast de koppeling naar Friese namen bij gezet. Dan passen ze misschien beter bij elkaar qua naam.
http://www.allebabynamen.nl/jongensnamen/friese-namen/

Groetjes van Yvanka

Hoi Saskia,
Wij zijn ook nog aan het nadenken voor een tweede naam voor als we een jongen krijgen (de eerste weten we al en voor een meisje wisten we het gelijk).
En misschien is deze site voor je ook handig, ik heb er vast de koppeling naar Friese namen bij gezet. Dan passen ze misschien beter bij elkaar qua naam.
http://www.allebabynamen.nl/jongensnamen/friese-namen/

Groetjes van Yvanka

Terug
Bovenaan