jongensnaam

Ik ben nu 23 weken zwanger van een jongen. Maar kan geen leuke naam bedenken. Wil wel een stoere naam. Het lijstje bestaat n uit job of beau.
Wie kan me helpen?
 
Hoi, lastig hè die namen!
Wij krijgen ook en jongen, de naam staat al ong 6 jaar vast. Is namelijk de naam die onze dochters hadden gehad al ze een jongen Waren geweest....

Van deze 2 namen zou ik persoonlijk kiezen voor beau.
 
Ik zou gaan voor Job. stoer, kort en toch ook lief.
Succes met kiezen. blijft lastig als je mort kiezen uit 2 namen. gelukkig heb je nog even om erover na te denken.
 
Heey meid,

Moeilijk he? Ik vind jongens namen echt een stuk lastiger als meisjes namen. Voor een meisje waren mijn man en ik er al gelijk uit maar nu we weten dat we 2 jongens krijgen (1-eiige tweeling) vonden wij namen verzinnen heel lastig. Inmiddels zijn we er wel uit!

Hier nog wat namen die ik heeeel leuk vind maar die het voor ons niet gaan worden:

* Lex
* Jay
* Jayden
* Duuk
* Nick
* Sam
* Luuk
* Ryan
* Dion

Succes met jullie zoektocht!

Liefs Lynn. (nov/dec mama van een tweeling)
 
Mijn zoontje heet Kyan. Misschien vind je dat wat! Vind beau ook leuker dan job! Wij krijgen nu een meisje en moet zeggen dat we nu een jongens naam ook super lastig zouden vinden! Maar wij krijgen een meisje!!
 
Hai, ons zoontje heet Koen. Wij zijn van de krachtige nederlandse namen die niet af te korten zijn. Nu ben ik zwanger van onze 2de en vind ik het erg lastig. Zeker voor een meisje.

Succes met de keuze er komt een dag dat je het ineens weet. Roep het eens voor jezelf of het klinkt met achternaam. Misschien hoor je de naam een keer op straat en dan weet je of het klinkt voor jezelf.
X
 
Terug
Bovenaan