jongensnaam

Hoi allemaal,

Mn man en ik hebben een beetje namen twijfels. Uiteindelijk moeten we natuurlijk zelf de beslissing maken , maar ik was toch benieuwd wat jullie vinden.
Ons kleintje is een jongen en we twijfelen tussen de namen Guus, Vigo (op zn Nederlands uitgesproken) of Tieme.
Bedankt alvast!

Groetjes!!
 
Ik vond `t ook erg moeilijk om een naam te kiezen, maar uiteindelijk is het gelukt. Heb je al geprobeerd wat de combinatie is met jullie achternaam? Of een vreemde afkorting als je alleen de initialen van de voor- en achternaam hebt? Misschien kun je er dan wel eentje afstrepen en wordt het kiezen iets makkelijker :) Succes met kiezen!
 
De achternaam is idd wel bepalend.
En je hebt nog even dus zou lekker alle drie de namen goed door nemen en dan blijft er vanzelf een achter.
Noem ze een paar keer in conbi met jullie namen schrijf ze op en ook met achternaam erbij.
Komen jullie er vast uit.
 
Bij mijn 1e kwamen we er ook niet uit hadden we 2 namen. We hebben toen gewacht tot ze geboren was en hebben naar haar gekeken en toen bepaald welke naam het beste bij haar paste. En dit is de juiste keuze geweest. We hadden de namen Gwen en Nessa en toen ze eruit was hadden we zoiets van het is een Nessa, Gwen past niet bij haar. Dus dat kan ook nog een optie zijn :)
 
Er is inmiddels al een naam afgevallen dus dat maakt het al makkelijker. Ik denk dat we het inderdaad net als jullie doen Nicole82. Als hij geboren wordt zien we denk ik wel wat het best past.
 
Terug
Bovenaan