Jongensnamen??

A

Anoniem

Guest
Vin het echt moeilijk..gisteren hadden we onze 3D echo, deze dokter 'schrok' omdat we nog geen naam hebben...ja zo makkelijk vind ik dat ook niet..
Wil geen friese namen...zit de denken aan sylvan en dan zoals je het zegt...maar tis moeilijk..ik twijfel..een naam beginnen met een A is ook leuk onze namen beginnen allebei met een A..of dat juist weer dom??

Iemand tips??

Liefs!

Hey Inanna,

Daar ben ik weer! Alles goed met jou en de kleine?

Een naam blijft iets persoonlijks en het is o zo moeilijk om de juiste perfecte naam te vinden. Als de perfecte naam al bestaat?
Vond de dokter het te laat... Lekker laten zeuren. Je hebt nog een week of 14/15 in principe en soms wisselen mensen nog van naam als ze de beeb eenmaal hebben gezien.

Ik vind Sylvan wel een mooie naam, maar zoals ik al zei is een naam persoonlijk. Het moet ook bij jullie passen en bij de achternaam. De zelfde voorletters zou ik niet handig vinden en dat wilden wij dan ook voorkomen. Zit je met de post en zo, tenzij je doopnamen hebt. Maar als de perfecte naam nou met een A zou beginnen zou ik het wel doen denk ik, ha ha! Wij hadden de jongensnaam al een tijdje, maar de meisjesnaam kwamen we maar niet uit. Nu hebben we biede namen en zijn van beide namen overtuigd dat het dé naam is!

Een tip, zoek ook een meisjesnaam uit... stel dat ;-)Heb de verhalen meer dan eens gelezen dat het voorspelde geslacht niet klopte :)

Succes met zoeken meid!

Zie ik je nog op het april-forum?

Liefs van mij

Terug
Bovenaan