Jongensnamen

We hebben de 20 weken echo gehad en we krijgen een jongen.
Helemaal blij dat hij ook gezond is!!!
Nu alleen een naam, voor een meisje hadden we een naam.
Maar wilde eerst de echo afwachten om te kijken wat het geslacht zou zijn.
Nu zijn we beiden namen aan het zoeken die we leuk vinden.
Ik heb een aantal namen gevonden en nu weet ik niet of het bij onze namen en mijn man's achternaam past.
Dit zijn de namen die ik heb gevonden:
Devin, Jaimy, Jaison
Mijn man vind Dylan leuk, maar ik niet..

Onze achternaam is van der Vlies en willen een naam die internationaal is en geen top 10 naam.

Als jullie een idee hebben voor een naam hoor ik het graag.

Alvast bedankt Esther
 
he wij hebben voor een jongen:Vigo,Kyandro en Guiliano.ik vind zelf die laatste naam het mooist maar mn vriend vind hem te lang dus word 1 van de ander want ook wij krijgen een jongen.hou zelf ook niet van top 10 namen zie je wel.maar goed samken verschillen
liefs jootje
 
hoi,

wij hadden tristan voor als het een jongetje zou worden. nu wil mijn man (als de 2e een jongetje wordt) weer de naam tristan aan houden, maar ik vind het niks. ach ja, eerst maar weer eens zwanger worden :)
 

Onze jongensnaam staat al sinds de 20 weken echo vast en ben nu 31 weken, wij waren juist heel erg aan het tobben met de meisjes namen, de leukste heeft onze dochter al.
Ik vind Jaimy heel erg leuk klinken!
Succes met jullie keuze:)
 
jaimy klinkt het leukste bij je achternaam, vind ik ook de leukste naam die ertussen zit.

Wij zijn na 8,5 maand nog niet uit een jongensnaam, gelukkig is het een meisje hihihi

wij hadden Quentin maar konden geen leuke 2e naam vinden die erachter past. We hadden wel meerdere leuke namen maar ze passen gewoon niet bij elkaar, wat dat betreft waren we blij met een meisje, konden we deze strijd opgeven :)

daarnaast kijken we ook naar de initialen, niet dat je kind straks L.U.L heet Lola Ulrike Lindelaan bijvoorbeeld.

 
Terug
Bovenaan