jongetje of meisje??

goede avond dames

weten jullie allemaal al wat jullie krijgen jongetje of meisje?
wij niet, maar ik moet zeggen dat ik nou toch wel erg niewsgierig begin te worden!
hebben er zelf nog over gedacht om toch nog een echo te laten maken, maar we hebben ook wel zo iets dat we nog wel 9 weekjes kunnen wachten op onze verassing!
vriendinnen van me hebben wel testjes gedaan om te kijken wat t word, ik ben beieuwd wie er gelijk heeft! hihi

groetjes sammes

Volgens de chinese conceptiekalender krijgen wij een jongen... maar ik heb zo mijn twijfels.. het voelt alsof ik een meisje ga krijgen.. maar ja mijn gevoel zegt niets. het maakt me ook helemaal niets uit eerlijk gezegd! Ik ben ook wel heel nieuwsgierig trouwens.. en die 9 weken lijken nog zo lang!

wij zouden ook een jongetje krijgen volgens de chineese kalender hihi dus dan ben ik toch wel heel benieuwd of dat klopt dus dan moet je me maar ook doorgeven dan! :D

ik kan niet echt zeggen wat mijn gevoel is, heb een hele tijd gedacht dat t een meisje wordt. maar dadelijk verheug je je er te veel op en krijg je een jongetje, misschien dat t dan wat minder is. dus we laten ons echt verassen en niet meer te veel over nadenken!
hihi

wij weten wel wat het word, en we hebben alleen onze ouders verteld wat het word, voor de rest houden we het nog even een verassing....
En mijn chinese kalender had alweer gelijk...haha...
ik had bij alle 3 me kids in het begin van me zwangerschap gelijk, dat me gevoel zij dat krijgen we ,,, en inderdaad gekregen...
hahahaha.....

Chinese kalender heeft hier ook weer gelijk,alleen ik weet het geslacht en hoop dat het echt zo is anders heb ik de kleren van mijn dochter voor niks newaard.

De Chinese kalender heeft het bij mij mis! Zou een meisje krijgen, maar op de echo was het duidelijk een jongen! Ook met andere testjes zou ik een meisje krijgen.
Maar had ook al zon gevoel voor de geslachtbepaling dat het een jongen zou zijn.

Bij mij hadden alle testjes inclusief de chinese kalender ook gelijk, wij krijgen een meid.
Ik kon echt niet zo lang wachten, maar ik kan daarnaast ook nog eens mijn mond niet houden dus iedereen weet bij ons wat het word. Vind het al zo lastig om de naam voor me te houden ;)

Ik was echt overtuigd dat Ik een Meisje zou krijgen. De Chinese kalender Zei ook een Meisje . Maar op de 20 weken echo was het toch duidelijk een jongen!

Liefs mij

Terug
Bovenaan