Joolz day 3

<p>Hoi (aanstaande) mama’s,</p><p>Zojuist de Joolz day 3 kinderwagen besteld (ben er al maanden verliefd op). Heeft iemand er ervaring mee? </p><p>Daarnaast wil ik ook de Maxi Cosi Pebble Pro autostoel aanschaffen, maar weet nog niet zo goed welk isofox base station ik het beste erbij kan nemen. Is er iemand die mij hier toevallig verder mee kan helpen, op basis van (goede) ervaringen? </p><p> </p><p>Alvast bedankt! </p>

3 van mijn vriendinnen hebben de Joolz day 3. Zij zijn er mega tevreden over. 
Qua isofix heb ik weinig kennis. Je zou het kunnen navragen bij de fabrikant van je auto of van de maxicosi welke het meest geschikt is. 

3 van mijn vriendinnen hebben de Joolz day 3. Zij zijn er mega tevreden over. 
Qua isofix heb ik weinig kennis. Je zou het kunnen navragen bij de fabrikant van je auto of van de maxicosi welke het meest geschikt is. 

Hi, 
Wij hebben een day 2 gekocht toen de 3 net uit was. Het verschil is een andere type vering in het frame en andere kleurkeuzes. Daarvoor was de korting op de 2 te hoog, vandaar de keus voor een 2. 
Wat een heerlijke wagen! We zijn er echt heel blij mee en krijgen er regelmatig complimenten op?.

Ik heb een joolz geo. Ook erg tevreden. Over het algemeen zijn alle joolz kinderwagens fijne modellen. Qua maxi cosie hebben wij de pebble pro. Fijn ding, klein beetje zwaar. Qua iso fix heb je twee mogelijkheden:  familyfix one i-size    of   3way fix. Verschil zit hem in vervolg stoel welke erop kan. Ik heb de eerste. Werkt perfect geen gehannes ding erop klikken en klaar.

Terug
Bovenaan