Joolz Day+

Wij zijn aan het kijken welke kinderwagen we willen en zijn weg van de Joolz Day+. Hebben jullie ervaring met deze wagen? Ben vooral ook benieuwd of de boodschappenmand groot genoeg is. Hoor het graag!

Wij hebben zelf de Joolz Geo. Volgens mij hebben wij ook naar de Day gekeken, maar dacht dat de mand bij de Geo groter is. Wij merken dat we deze grootte wel echt nodig hebben. Je hebt gauw veel spullen

Hier hetzelfde. Wij zijn ook voor de joolz geo gegaan vanwege de grotere mand. We hebben er totaal geen spijt van. De grotere mand is naar mijn mening inderdaad echt heel fijn!

Wij zijn ook voor de geo gegaan, super handig zo'n grote mand. Vriendinnen hebben de day en hebben daar spijt van.
Succes met je keuze!

Wij hebben de day3, vergelijkbaar met de day+ alleen heeft die weer allerlei nieuwe handigheidjes. Vind het jammer dat we die niet hebben want de day+ heeft reflectoren in de wielen en een lampje in het frame. Wij hebben nu zelf een lampje erop gemaakt omdat we vaak in het donker lopen net de wagen. Als het er origineel op zit is toch mooier ?
Verder heeft de day+ wat mogelijkheden om met 1 hand te bedienen waar je bij de day3 2 handen nodig hebt. En een vakje voor de mobiele telefoon, ook handig mocht je in de zomer geen broekzakken hebben. 

De Geo en day3 hebben we flink tussen getwijfeld. Oa omdat de Geo makkelijker inklapt en niet op z'n eigen handvat komt te leunen (beschadigingsgevoelig).
Verder heeft de Geo een grotere boodschappenmand wat ons handig leek. Maar de Day3 is lichter wat ik belangrijk vond. En bij de Geo vond ik de wiegbak nogal op een grafkistje lijken met die hoeken onderaan ? 
En we dachten "hoe groter de bak onderin is, hoe meer je mee gaat zeulen". Wij doen ook eigenlijk alleen kleine boodschappen met de wandelwagen, mocht je denken al je boodschappen ermee te doen dan is de Geo wel handiger denk ik.

Ohja en de mand van de day3 is voor ons tot nu toe (5 maanden) groot genoeg. Maar we zullen wel soms de afweging maken of we een boodschap te voet of met de auto doen. Maar gewoon dingen voor het avondeten voor 2 dagen past makkelijk. En hebben ook standaard de regenhoes erin liggen (aanrader!)

Wij hebben de Joolz hub en zou niets anders meer willen. De hub is net wat compacter en past precies in mijn fiat 500. Daar hebben we hem op gekocht. Joolz werkt echt heel makkelijk. Succes met de zoektocht!

Bedankt voor alle reacties! Super fijn. Hopen dat de winkels binnenkort weer open mogen, dan nog eens goed in het ‘echt’ bekijken.

Terug
Bovenaan