Joolz Day3 Kofferbak

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Hoi iedereen,</span></p><p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Voor de aanschaf van de kinderwagen heb ik een Joolz Day3 op het oog. Vraag is past hij in de kofferbak? Ik rijd een Mercedes A-klasse. Iemand die hier ervaring mee heeft? </span></p><p>Ik ben benieuwd!</p><p>Groetjes</p>

Hoi! Ik ben inderdaad ook erg benieuwd! Ik rij zelf ook klein. Een Hyundai i 10. 
Toevallig heb ik vandaag de joolz 3 day earth bekeken. Heb hem ook even in elkaar laten zakken. Hij is volgens mij wel wat compacter dan de vorige joolz. Ik heb hem alleen niet in de auto kunnen passen. Maar mocht het niet passen is er altijd n og een optie om een achterbank te laten zakken haha. Fijn he zo'n makkelijke auto ;) 

Hallo.
Ik denk wel dat het past hoor! Ik heb een peugeot 206 en die is nog kleiner. Het past er allemaal in. Ik wel eerst de achterbank plat liggen voor de ligbak maar heb toen een opvouwbare ligbak genomen en toen paste alles in de auto.
Ik had overigens wel een maxi cosi mura 4 plus :) 

Ook Mercedes A-klasse en daar paste de easywalker 2ling wagen in. (De zitjes naast elkaar) en ging er .et gemak in. (Was wel voor de oppaskindjes) 
Je kan ook naar babyplanet, of baby dump gaan en daar mag je de show modellen ook gewoon altijd passen in de auto! 

Terug
Bovenaan