Joolz kinderwagen

Ik heb een vraagje..

Ik heb pas een Joolz Day combiwagen gekocht (2e hands).

Eerste kindje dus eerste kinderwagen nou heb ik zo'n moeite met de knopjes indrukken.. inklappen en wieg eraf halen enz kosten heel veel moeite heb ik nou zwakke duimen of ligt het aan de kinderwagen? Kan ik er iets aan doen?

Dankjewel voor het antwoorden alvast!

Mommy 2 be

Neehoor ligt niet aan jou! ik heb ook zo 'n kinderwagen maar met name inklappen vergt wel wat kracht!

Wat je eraan zou kunnen doen weet ik helaas niet! Ik hoopte zelf dat als ik m veel zou gebruiken dat t dan soepeler zou gaan.

Ik heb ook een joolz tweedehands gekocht. Ging in het begin ook lastig maar nu al een stuk gemakkelijker. Hoe het komt geen idee. Misschien handigheid in krijgen. Je zou bij tweedehands niet zeggen dat t komt door gebruik. Succes! :)

Ze zijn idd lastig in te klappen. Je zou even op youtube moeten kijken. Daar kan je demonstratiefilmpjes vinden hoe je de Joolz day makkelijk kan inklappen. Anders gewoon even bij baby-park of baby-dump uitleg gaan vragen, daar zijn ze er heel handig mee en na de uitleg kon ik hem zonder problemen zo inklappen. Succes!

Terug
Bovenaan