Joolz kinderwagens

Hi,

Ik baal als een stekker. Ik heb twee weken terug een Joolz kinderwagen gekocht. Super leuk hoor met allemaal leuke stofjes, prints en kleurtjes. Maar nu maak je als je voor 1 oktober een Joolz koopt ook nog eens kans op een jaar lang gratis rijden in een Fiat 500 met een leuk Joolz design! En 25 euro van iedere verkochte Joolz gaat ook nog naar stichting Orange Babies. Ik had dus liever even gewacht maar ben toch hartstikke blij met mijn Joolz kinderwagen.

Een fiat 500, dat is toch zo'n mini ding? Haha, gaat niet passen met 4 kinderen, denk ik....

Maar zonder gekheid, mag dat op dit forum zomaar? Reclame maken?

Ja, en ik zag "onze" Mutsy ineens voor bijna €200,- goedkoper staan!!! aarrghhh!!
En het kamertje wat eigenlijk onze eerste keus, maar echt veeeeeeeeeeeeel te duur, stond nu als showroommodel voor de helft van het geld!!!

Sja, helaas dan!
Vanmiddag wordt alles geleverd, en ik ben nu al apetrots dat ons kleintje straks in zo'n leuk kamertje (ookal was het dan de 2e keus) mag liggen en ik ben in staat de komende weken met een lege kinderwagen rond te gaan wandelen, zó blij ben ik ermee!! haha

Oftewel; niet druk om maken en lekker genieten van wat je hebt!

Groetjes, Mickje

Terug
Bovenaan