Joolz zonnescherm of parasol?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Met het voorjaar in het vooruitzicht twijfelen wij of we voor onze Joolz Geo2 een Joolz Comfort Cover Zonnescherm zullen aanschaffen of een parasolletje? Onze zoon is nu 4 maanden.</p><p>Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en meningen hierover ?</p>

Ik heb beiden, maar de parasol nooit meer gebruikt nadat ik de comfort cover had gekocht, echt ideaal!! Ook om af te sluiten van prikkels. 

Wij hebben alleen de comfort cover. Wij zijn er echt heel tevreden over, wat Poppin ook al zegt, goed voor het afsluiten van prikkels. Moet wel eerlijk zeggen dat soms de zon wel aan de zijkanten er door kwam (hij sluit natuurlijk niet volledig af), ik heb dat opgelost met een hydrofiele doek. Onze dochter is eind mei 2018 geboren, was een erg warme zomer en hebben m dagelijks gebruikt. We hebben m echt alleen icm de ligbak gebruikt, onze dochter wil in het zitje gewoon alles zien, dus toen was de comfort cover geen optie meer. S jouw zoontje ook zo nieuwsgierig is, is een parasol miss een betere optie. 

Ik heb ze beide maar de parasol vind ik echt niet fijn, ik neem hem wel mee wanneer ik bijv naar het terras ging en je op 1 plek blijft staan. 

Bedankt voor jullie reacties!
Ik vraag me inderdaad af hoe handig de comfort cover is in de zitting van de kinderwagen... Maar een parasol is ook niet ideaal ?

Ik vraag me inderdaad af hoe handig de comfort cover is in de zitting van de kinderwagen... Maar een parasol is ook niet ideaal ?

Terug
Bovenaan