Joosje

A

Anoniem

Guest
Hee Joosje,

Ik heb je nog niet eerder "gesproken", maar ik vind dat ik je wel even moet vertellen dat ik die infectie vaak gehad heb.

De een is er wat gevoeliger voor dan de ander en het schijnt zo te zijn, dat je zeker niet te vaak moet boenen daar beneden HAHAHA dat deed ik dus wel. Nu niet meer en het is echt al een hele poos geleden dat ik er last van heb gehad!

Ik heb mijn huisarts toen ook die vraag gesteld en die zei dat je het gerust kunt doen... Moet je mannetje na "de daad" wel even het zaakje schoonwassen en ook wat van jou creme gebruiken.

Wij hebben het zo meerdere keren gedaan, omdat het ook net in die periode was en hij had nergens last van.

Als het pijnlijk is... gewoon wat zalf smeren voor je seks hebt...

Het medicijn schijnt absoluut onschadelijk voor sperma te zijn, maar daar kan ik je geen bewijs van geven want ik ben nog nooit zwanger geweest.

Liefs Lill.

Ha Lill! Bedankt voor je reactie. Grappig dat blijkt dat heel veel vrouwen er last van hebben. Er rust toch een soort van taboe op. Het zalfje slaat al een beetje aan, de jeuk wordt al wat minder. Ik loop in een oude joggingbroek, lekker comfortabel maar natuurlijk geen gezicht.Ik hoop over een paar dagen, als mn ei er is gewoon te kunnen gaan klussen :) Zaterdag ga ik op vakantie, lekker 3 weekjes weg. Mn nod is ook in de vakantie dus ik heb alvast een testje ingepakt, je weet maar nooit...
Liefs, Joosje

Terug
Bovenaan