@Jootje

Hoi Jootje,
ik ben heel erg benieuwd of jullie al iets meer weten.
En hoe gaat het met jou en je man/vriend??
(eigenlijk een hele stomme vraag!!!!)

Sterkte!!

Gr Ilse

hoi jootje. Ook ik denk inderdaad vaak aan hoe het nu met je gaat. ben je fysiek al een beetje opgekrabbeld? een keizersnede is toch niet zo makkelijk ik? en mogen we je feliciteren met een zoon of dochter? Dat is als t goed is nu duidelijk. ik hoop dat het met t kindje goed gaat en dat alles voor zover mogelijk op zijn pootjes terecht komt. nou we denken geloof ik allemaal aan je dus wie weet steunt dat je een beetje. xxxx

Hoi Jootje,

Hier nog iemand die heel benieuwd is hoe het nu met jullie gaat.
En met de kleine???
Heb de hele week aan jullie moeten denken,vind het zo rot..

Weten jullie inmiddels wat er precies is met jullie kleintje..

heel veel liefs (voorheen mei mama nu sept mama) Rian-Sanne

Hoi

Sorry voor het lange wachten. Mijn hoofd stond even niet naar een computer. Ik weet inmiddels dat ik een zoon heb en hij heet Joris. Wat hij precies heeft weten we nog niet maar wel dat hij hart problemen heeft en zijn hersenkamers zijn verschillend qua grootte en hij heeft kiesters in de lever. Zijn skeletbouw is afwijkend, hij heeft 3 tenen aan 1 voet waarvan 2 met elkaar vergroeid zijn. En ja zijn geslacht is dus aan de buitenkant niet duidelijk, hij mist echt een piemel. Verder om dit een naam te geven moeten we blijven wachten op uitslagen.

Groetjes Jojanneke

Hey Jootje,

Hier een mei 2011 mama.
Las je verhaal vind het echt heel erg.
Ik heb hier geen woorden voor wil jou en je gezin heel veel sterkte toe wensen de komende tijd en dat ze er maar achter komen wat hij heeft.
Veel sterkte met alles !

Liefs

Meid, wat verschrikkelijk voor jullie..ach arm klein ventje...
Ik wens jullie alle sterkte toe! Hopelijk weten jullie gauw wat er aan de hand is en dat Joris goed geholpen kan worden.

Sterkte !

Hi jootje,
Je Kleine ventje begint niet met de makkelijkste start aan zijn leventje. Ik moet opeens denken aan dat dat popliedje : god makes no mistakes. Zoek t eens op op YouTube. Hij heeft in iedere geval ouders die van m houden en verder Zal de tijd t leren hoe t allemaal Zal gaan. Zolang hij maar een gelukkig leven gaat leiden. Het is allemaal n hele schok maar er is gelukkig meer goed met hem Dan slecht want hij leeft. Ik wens jullie veel sterkte met het verwerken van de eerste schok. Probeer ook te genieten van alles wat wel goed gaat :). Joris vind ik een mooie naam. Joris versloeg de draak toch? Xx

Terug
Bovenaan