@jootje30

ik ben even heel erg benieuwd hoe het met jou en Joris gaat. Ligt hij nog in het ziekenhuis? Is er al meer bekend wat er met hem aan de hand is en kunnen ze wat voor hem doen?
Je verhaal blijft in mijn hoofd zitten en denk er veel aan.

Ik hoop dat het beter gaat met jullie kindje.

Veel sterke!

Liefs Marit (van de maart club)

Hoi hoi

Inmiddels zijn wij thuis en ligt Joris hier in het ziekenhuis. Hij gaat langzaam vooruit. Hij ligt nu in een wieg en drinkt af en toe zelfs uit de fles. Hij krijgt wel borstvoeding maar omdat hij zo vroeg was kon hij niet aan de borst en nu kan dat niet omdat hij anders niet genoeg voedingsstoffen binnen krijgt. Door de moedermelk doen ze namelijk nog extra calorieën en voedingsstoffen voor hem, omdat hij dat nodig heeft. Verder is het afwachten hoe zijn organen zich gaan ontwikkelen. Hij heeft namelijk een bijzondere aandoening die niet vaak voorkomt. Meeste baby's die deze aandoening hebben worden meestal niet geboren en eindigt de zwangerschap met een miskraam in het eerste trimester. De informatie die er is van kinderen met deze aandoening zijn ook niet optimistisch. Dus wij krijgen nog heel wat voor onze kiezen en het zal zwaar worden maar we gaan ervoor en zorgen ervoor dat Joris dat krijgt van ons wat we kunnen. We houden van hem en zullen zoveel mogelijk voor hem doen als mogelijk. We zijn gewoon heel blij met hem en het is een heel lief ventje. Hij reageert heel goed op onze stemmen en kijkt ook echt naar ons en volgt ons met zijn ogen. Allemaal heel mooi en fijn om te zien. Dankjewel voor je belangstelling.

Liefs Jojanneke

Wat heftig allemaal Jojanneke, zeker omdat de aanwezige informatie beperkt is en niet optimistisch... Maar jullie Joris lijkt heel sterk, en hij heeft jullie om zich heen om hem te steunen.
Is er al zicht op dat Joris naar huis kan? Heel veel sterkte, en gelukkig kunnen jullie ondanks de problemen wel lekker genieten van dit kleine wonder.

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan