Joran, wat een ongelofelijke klootzak

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben zo boos en verdrietig !! Hoe kan je zoiets doen?

Wij hebben een kaarsje aangestoken voor Natalee haar familie, zo erg dit...

Mariska

Ja, zulke moeten ze gelijk opknopen, dat vind ik echt!! Totaal geen enkel respect voor een medemens.. Wat moeten die ouders in godsnaam doormaken van dat meisje...

Hoi,

ja het is echt verschrikkelijk wat er is gebeurd!
Hoe kun je zoiets doen zeg!!
Die jongen spoort echt niet!! Op de manier hoe hij erover praat?!?!
Ik had het liefst dwars door de tv gekropen om hem een pak slaag te geven, zo kwaad ben ik.
Wat denk je van die ouders van dat meisje? Ze zouden het je maar komen vertellen, pfffff!!!

En dan mogen ze hem nog niet oppakken ook. Dat kan toch niet!!
Maar die komt nog wel vast te zitten hoor denk ik, en anders ken hij altijd ondergedoken blijven "vrees" ik

Groetjes Debby.

hoi hoi

ook ik denk wel dat die het gedaan heeft en vind dat die erg respectloos praat over haar

maar toch vind ik veel rammelen aan het verhaal er klopt gewoon iets niet

maar daar komen ze nog wel achter / of niet want tja alleen HIJ weer de waarheid

vind het wel een vies kereltje met 2 gezichten een spychopaat(of hoe je da schrijft haha)

en gelloof ook zeker dat zijn vader er meer van weet

we horen wel hoe het afloopt

groetjes moekje

Maar wat is dat ook een verschrikkelijk programma: Peter R. de vries.....kijk er nooit naar, alleen nu kon ik het niet laten. En inderdaad een verknipt joch!
Maar....het hele programma is sensatiebelust, daarom weet ik weer waarom ik er nooit naar keek. Het was ook zo vooropgezet: moeder van Nathalee die zogenaamd voor het eerst door de telefoon hoorde dat Peter R. de Vries 'de oplossing' had (heeft ie dus nog echt niet, want wat is nu de waarheid?) en moeder die zogenaamd voor het eerst de videobeelden zag en het hele verhaal hoorde....dikke nep, kon je ook aan haar reactie merken.
Ik snap dat hij misschien voor een deel goed werk heeft gedaan, maar om het nu op zo'n manier te presenteren. Bah, verschrikkelijk programma en verschrikkelijk vent, en verschrikkelijk dat die moeder daar aan meewerkt...dat ze alle media aangrijpt om haar dochter terug te vinden, snap ik maar op die manier aan het programma meewerken, typisch Amerikaans......
Maar die jongen moeten ze laten leiden, hij zou in Amerika in de gevangenis opgesloten moeten worden, dan overleeft hij het echt letterlijk niet!

Ik denk dat het wel is gegaan zoals hij in die auto zei, maar dat ie ipv die zgn vriend zijn pa heeft gebeld...
Die vent is volgens mij ook niet onschuldig, en ik denk dat hij er zeer zeker ook meer van weet..

Ik vind Peter R. de Vries ook een ongelofelijke irritante vent. Zo sensatiebelust persoon.

Ik denk dat Joran het idd zo gedaan heeft als dat ie in die auto gezegd word. En ik vind die theorie van An wel een hele goeie, dat hij idd daarna zijn pa heeft gebeld.

Terug
Bovenaan