Maar wat is dat ook een verschrikkelijk programma: Peter R. de vries.....kijk er nooit naar, alleen nu kon ik het niet laten. En inderdaad een verknipt joch!
Maar....het hele programma is sensatiebelust, daarom weet ik weer waarom ik er nooit naar keek. Het was ook zo vooropgezet: moeder van Nathalee die zogenaamd voor het eerst door de telefoon hoorde dat Peter R. de Vries 'de oplossing' had (heeft ie dus nog echt niet, want wat is nu de waarheid?) en moeder die zogenaamd voor het eerst de videobeelden zag en het hele verhaal hoorde....dikke nep, kon je ook aan haar reactie merken.
Ik snap dat hij misschien voor een deel goed werk heeft gedaan, maar om het nu op zo'n manier te presenteren. Bah, verschrikkelijk programma en verschrikkelijk vent, en verschrikkelijk dat die moeder daar aan meewerkt...dat ze alle media aangrijpt om haar dochter terug te vinden, snap ik maar op die manier aan het programma meewerken, typisch Amerikaans......
Maar die jongen moeten ze laten leiden, hij zou in Amerika in de gevangenis opgesloten moeten worden, dan overleeft hij het echt letterlijk niet!