Jorick (Jolanda)

A

Anoniem

Guest
Jolanda,

Jullie hebben er 2 weken Vennenbos opzitten las ik. Dan waren jullie er ook toen wij er waren! We hebben met de schoonfamilie een lang weekend ook daar gezeten (huisje 802) van 8 tot en met 11 juni. Toen we aankwamen begon het zo te onweren!
Haha, best grappig dat die hummeltjes naast elkaar in het kinderbadje gezeten hebben!
Hoe vond jij het park?

Lisenka mv Tessa (10-9-206)

Dat meen je niet. Heb je foto's van je meisje dan kan ik zien of ik jullie toevallig op de foto heb staan. Want wij waren echt de hele dag in het zwembad te vinden... Echt grappig.
Wij waren er voor de 2e keer en wij vonden het nu ook weer heel gezellig. Maar dat komt dan ook omdat Jorick nu de leeftijd heeft dat hij alles wil zien en wil doen dus wij hadden het best druk. Dan weer puk en pelle en dan weer kinderhofje of kinderboerderij....
Jorick wil er volgend jaar weer naartoe dus bij hem viel het echt in de smaak...
Qua huisje (642) ga ik liever naar CenterParcs omdat de keuken compleet is en ook het gevoel dat het iets verzorgder is. Maar ach je bent er alleen om te slapen......

Je mag wel even een foto sturen naar mijn mail. Bevuilen we het hier ook niet zo.
Mijn adres is: jolandapol@home.nl

Hoi,

Even illegaal via mijn werk...Wij waren meestal s'ochtends in het zwembad te vinden, eerst in het diepe en dan ging ik meestal naar het babybadje met Tessa. (haha,haha, ik was die ene, met die mega flubberblubberbuik!!) Ik zal je morgen ff mailen voor een foto, vandaag pas om 23:00 thuis denk ik.

Lisenka

Ook ff illegaal vanaf m'n werk....
Bevuilen? Hoezo? Kom maar op met die foto's! Kunnen zij ook stiekum meespieken naar die flubberbuiken van jullie! haha
Nelleke

Nou uhm Nelleke, ik krijg volgende week hyves les en als ik het dan een beetje door heb hoe ik foto's moet plaatsen dan zal ik wel even een flubber buik laten zien. Valt op zich wel mee met mijn buik.....

Jolanda

Ik zit me hier diep diep diep te schamen!!! Ik ga eerst nu je foto's op hyves zetten en naar hier

excuus!!!!!

He, Zwembadfoto's of speeltuin  heb ik helemaal niet, mijn schoonouders hebben wel nog foto's gemaakt, maar die weten niet hoe ze foto's online krijgen  En ze wonen 295 km verder weg, dus ff ophalen doe je ook niet zo snel... Misschien heb je idd ons wel op de foto staan!
Anyway, Het park vonden wij wel leuk, qua voorzieningen kun je je er lekker vermaken, voor elk wat wils! Qua huisje ben ik het helemaal met je eens, de keuken had wel wat uitgebreider gemogen, er was echt helemaal niets, behalve een kleine koelkast (en wij zaten in een 8 persoonsbungalow!). Dan mis je toch wel een waterkoker of magnetron! Dus s'ochtends stonden we al een pannetje water te koken om de pap te maken! Verder was onze bungalow echt smerig, er lagen zelfs nog kleren van de vorige huurders! Met schaamte kwam er iemand van de receptie of zo die ophalen. vanwege de warmte sliepen we niet onder die dekbedden en die hebben we als overtrek voor de bank in de woonkamer gebruikt! Die plakte namelijk enorm! Zwembad was heerlijk, volgende keer vergeten we de badspeeltjes niet, die vond Tessa van andere kindjes reuzeinteressant!
Dit zijn wij net wakker, schoonvader aan de tigste sigaret van de ochtend (ontbijt), vele eendjes die kwamen "bedelen"

en dit is Tessa die ff rustig speelt

Terug
Bovenaan