Joris geboren

22 augustus was het dan eindelijk zover... Joris is geboren!
Kern gezond heel mooi en 4560 gram! En ja echt de mooiste baby ter wereld ( samen met zijn grote broer Tijn natuurlijk)
De bevalling verliep minder mooi. Na 24 uur weeen kwam Joris niet verder en bleek verkeerd te liggen. Beetje jammer dat dat pas na 10 cm ontsluiting duidelijk werd. Dus om half 4 snachts toch onverwacht naar de operatiekamer voor een keizersnede.
Een hele vreemde ervaring met een geweldige resultaat. Wordt daar ineens een puntgaaf ventje boven het operatie kleed uit getilt!
Even snel een kusje en weg was hij weer. Gelukkig konden we terug op de afdeling uitgebreid kennis maken. Sinds gisteren zijn we terug uit het ziekenhuis! IVoor alle anderen verse mama's: gefeliciteerd! En voor alle zwangere: gefeliciteerd met de laatste loodjes!

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Joris. Dat valt dan wel even tegen inderdaad als je al zover bent en dan alsnog de ok op moet. Maar je hebt nu een schitterende gezonde zoon en dat is toch het belangrijkste!

Meid geniet ervan en laat je lekker verwennen.

Groetjes,
Susan

Hé Blabla

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon..jammer dat het inderdaa een keizersnee is geworden, bij mij belande ik na 14 uur weeen op de OK dus begrijp wat je bedoelt...je gaat de hele weg met weeen wegpuffen in de veronderstelling dat je uitiendelijk gaat persen en je kindje geboren wordt maar het eindigt op de OK met een doek waar je kind opeens boven verschijnt en verdwijnt....
ach het resultaat is het belangrijkste zullen we maar zeggen...

Groetjes Veronique (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Gefeliciteerd met jullie zoon, ik ben ook op de 22e bevallen dmv een ongeplande sectio maar geukkig niet na 24 uur ween, ik mocht na 10 uur weeen onder het mes.
Geniet van je zoon

xk

Terug
Bovenaan