Joris geboren

Gisternacht is na een stormbevalling van 1,5 uur door papa Joris op de wereld gezet!
Verloskundige was te laat, maar hij deed het direct goed!
Mama vond het wel een beetje eng. Maar het was ook weer heel bijzonder!
Hij weegt 4220 gram en is 53 cm.
Gr Anita

Wauw, wat een actie! Ook nog op vaderdag begrijp ik? Jeetje joh, dat had je waarschijnllijk nooit zo bedacht van te voren.

Erg leuke naam trouwens Joris, hadden wij ook op ons lijstje staan maar vrienden van ons hebben deze naam net aan hun zoon gegeven.

Van harte en lekker bijkomen van deze heftige ervaring!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Joris! op vaderdag nog wel hihihi wat zal papa trots zijn op zijn kado!

geniet ervan!

Groetjes
Raya 40 wk1dag

ik had net al een heel verhaal getypt maar toen kreeg ik een error... hopelijk doetie et nu wel!

Gefeliciteerd met je zoon!! heerlijk dattie er nu is! wat een ervaring zeg!! ik denk dat je er straks stiekem erg trots op bent dat jullie het met zn 2en gedaan hebben!! wat een leuke naam ook! we zijn benieuwd naar een foto....

wow wat snel en wat een ervaring voor jullie beide!geef het wel een goeie plek zou ik zeggen want het is wel heftig!

geniet van jullie mannetje!!!

groetjes nienke

wat een heftige ervaring lijkt me wel heel bijzonder zo op vaderdag
Maar gefeliciteerd met jullie zoontje Nou geniet lekker van jullie mannetje en praat er wel goed over hoor is natuurlijk niet niks zo'n bevalling
mira mv marek en jens  

Terug
Bovenaan