Jorn 7 maanden

Hallo iedereen!

Jorn is vandaag 7 maanden oud. Wat is ie toch lief!!! (kan hem ook wel es achter het behang plakken hoor)
Jorn is een vrolijk en lief mannetje... schuift achteruit. rent in zijn loopstoel door de hele kamer, het liefst achter de kat aan. is een goede eter! (kan de hele dag wel eten, behalve brood momenteel)
Alleen slapen werkt niet mee...

5 weken geleden begon de ellende. s'avonds niet meer willen slapen en steeds snachts wakker. Nu gaf ik steeds de tandjes de schuld. meneer is in 3 week tijd 5 tandjes rijker geworden. (heeft er nu al 7) maar nu die door zijn is het nogsteeds dikke ellende! de enige manier om hem te laten slapen is door zelf naast hem te gaan liggen... dus jorn bij mij in bed. of samen op de bank. Vanmiddag heb ik dan ook een afspraak bij de huisarts om zijn oortjes ff na te laten kijken. Ik word er een beetje stapel van.
Nu ben ik aan het denken geslagen. en eigenlijk is het al mis vanaf dat ie dus andere voeding krijgt. Nestlé vanaf 6 maand. zou het daar nu eventueel ook aan kunnen liggen. ik heb geen idee meer. weet wel dat ik hem niet nog meer nachten in mijn bed wil. Alex grootste deel en jorn en ik delen een helft. waardoor ik dus op het randje lig. HEt slaapt wel lekker. maar hij deed het zo goed in zijn eigen bedje. nu dus niet meer...

Overdag als ie wakker word... brabbelt en lacht ie en als ie er genoeg va heeft gaat ie zachtjes huilen. Maar s'avonds als ie op bed ligt en word wakker schreeuwt ie het uit. echt tranen met tuiten.. dan word ie zo overstuur dat ie weer meer en echt gaat overgeven. loopt paars aan. en is pas rustig als ik of alex hem vast heb. Meestal schreeuwt ie dan eerst nog 10 minuten door... Hoop zo dat de ha een oplossing heeft.

Verder is het een superlief en vrolijk kereltje. Dat zich bijna staande trekt in de box als ie zit te spelen. en brabbelt ie enorm. altijd lachen en een hoop plezier!

Ik laat nog wel ff weten wat de ha zei vanmiddag!

tjee meis ik denk vaak aan je ook buiten ons msn-en haha.....
Zelf denk ik dat tie dan ook overdag last zou moeten hebben van de nestle voeding........
Hoop echt dat je ha iets kan vinden want dan kun je er wrs iets aan doen.
Ik lees het straks wel....

liefs louise

Hoi hoi,

ik heb echt precies hetzelfde. Vanaf 2 maanden sliep Dykra door en nergens last van. Nu sinds een paar weken, is het elke nacht feest. Ook ik ben haar nu bij mij in bed gaan leggen maar dat wil ik eigenlijk niet. Dykra is nu 7,5 maand en het is een hele vrolijke meid overdag. Ook ik heb getwijfeld aan voeding maar dan zou het overdag ook zijn. Ik heb werkelijk geen idee en hoop dat het vanzelf overgaat.

Terug
Bovenaan