jorn is geboren!!

hoera! Vanmorgen om 7.32 uur os onze zoon Jorn geboren!! Ik stond voor morgen ingepland maar hij wilde niet wachten! Vanmorgen om 5 uur braken mijn vliezen wij hup naar het ziekehuis, eenmaal daar blijk k al 2cm ontsluiting te hebben!! Daarna begonnen pas de echte weeen.. (daarvoor geen last van gehad) Pfff meteen om de 3 minuten.. Ok werd klaargemaakt en we konden om 7uur naar de ok. om half 8 is jorn ter wereld gekomen, 6 pond weegt hij en hij doet het super.
Met mama gaat het ook goed tot nu toe, de keizersnee viel 100 % mee nu begint de verdoving uit te werken. De pijn is wel draagbaar.. Nou meiden die nog moeten, succes voor alle anderen geniet van de kraamtijd! Dat gaan wij nu ook doen. Nog ff in het zkh en daarna lekker naar huis!

Liefs van een trotse mama!

Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje! Wel leuk dat het toch nog spontaan beginnen is en dat je nog een beetje hebt kunnen ervaren hoe het is...
Fijn dat alles goed is gegaan en ik hoop dat jullie lekker genieten van elkaar!

Xxx Ilona

van harte gefeliciteerd met jullie zoon, super dat het goed gaat met jullie en wat leuk dat je al hebt gepost.
Geniet lekker van jullie ventje
xxx

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jorn!
Fijn dat het alles is meegevallen en dat je bevalling toch nog spontaan is begonnen.

Hoop dat je voorspoedig herstelt en geniet lekker van jullie kraamtijd. Veel geluk met z'n allen! :)

Liefs Lynn. (nov/dec mama)

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Wat een stoere naam ook! Heerlijk voor je dat 't spontaan is begonnen en je zo nog wat heb mogen ervaren wat weeen zijn.
Laat je maar heerlijk verwennen en geniet vooral van jullie zoontje!

Terug
Bovenaan