jorn zijn eerste prikjes...

Vanochtend moest ik met Jorn naar het cb. voor de allereerste prikjes. (hij is al 10 week) Eerst werd hij gemeten en gewogen. hij is wel 59 cm lang en weegt 5720 gram. Gaat erg goed. :D hihihi...

Daarna ff door de keuring heen... heupjes nagekeken leek allemaal erg goed. maar moet als hij 3 maanden is wel foto's van zijn heupjes laten maken omdat Alex vroeger in de beugels heeft gelegen. Maar volgens haar was er niks mis. en is dit meer standaart protocol omdat het in de "familie" zit.

Daarna kreeg hij zijn prikjes... eerst lachte hij nog heel lief naar me. ze zet de naald in zijn been en daar kwam het kleine pruillipje en het was meteen brullen. toen moest de andere ook nog... en daar zag mamma bloed lopen en kreeg ik het ff benauwd... Vind het maar niks die spuiten.. maar ik was gelukkig zelf bij hem om hem te troosten.

Nu heeft hij een klein beetje verhoging 37.9 heb hem net een zetpilletje gegeven en hij ligt nu weer heerlijk te slapen. vanacht voor het slapen gaan nog maar ff een pilletje geven. hij hoeft niet onnodig pijn te lijden of koorts te krijgen hihhi... :D

wij doen dat hier ook hoor.
gewoon zodat alicia zelf de nacht lekker door kan.
misschien een tip tegen het stromen van het bloed.
gooi de avond ervoor een maanverbandje/inlegkruisje in de diepvries. en de volgende ochtend in een washandje wikkelen en dan in een plastic zakje. wanneer het prikje is geweest meteen washandje erop. dan stolt het bloed meteen.

zo zielig de eerste prikjes!! Noa was ook errug huilerig bij de 1ste..
Nu begint het ook weer, ze is hangerig en tijdens de fles moest steeds huilen, sooo zielig ze huilt bijna nooit.
Ze ligt nu lekker te slapen, hopen dat ze daarvan op knapt.

Jorn heeft ook lekkere reserves :) hahaha
Is goed voor ze, mogen ze een keer ziek worden hebben ze wat om op te teren, toch.
En wat betreft die foto, wees blij dat ze het doen! Mocht er iets zijn kunnen er evt nu wat aan doen.,

Ik hoop dat Jorn verder niet teveel last krijg van zijn prikjes....

Terug
Bovenaan