Jos, Biate en Manuela

Hé meiden,

Hoe is het bij jullie? Ook al in spanning voor de naderende NOD?

Nadat ik de laatste twee maanden al ver voor mijn NOD zo'n gevoel had dat ik niet zwanger was, ben ik deze maand dubbel zo nerveus. Op de een of andere manier lijkt het alsof er iets aan de hand is (hele gevoelige, brandende tepels en kriebels en steekjes in mijn onderbuik).... dus nog 4 lange dagen wachten......

Liefs, Juul

hoi hoi,wat spannend he,nou het klinkt bij jou goed,ik voel niet echt wat ja e borsten voelen zwaar heb,meer puisten als anders,en me plas is heel donker,en ik eet meer,maar dat zal wel komen omdat me ongi er bijna aan komt,ik duim voor je,gr manuela

Hallo Nodgenoten,

Het wordt echt superspannend!!! Nog 4 dagen..... Vorige maand liet ik mezelf een beetje gek maken door mijn lichaam. Ben er eigenlijk achter dat zonder pil je veel meer voelt. Zo heb ik dagen voor mijn eisprong al gevoel in mijn buik(rijpen eileiders??) en na de eisprong gaat dat nog even door. Ik denk dat ik eisprong voel. Vanaf de eisprong krijg ik gevoelige tepels. Een aantal dagen voor ongi krijg ik ongi gevoel. Wat nu anders is dan vorige maand is dat ik nu al dagen(veel langer) het gevoel heb dat ik ongi moet worden. Dus ik denk mis deze ronde + dat ik op de meest vruchtbare dag niet heb geklust. Heb ik het er met mijn zus over (2 kids) die zij oh dat gevoel ken ik. Ik had beide zwangerschappen tot en met de eerste 10 weken het gevoel dat ik ongi moest worden. Dus jullie begrijpen het al....ik laat me alweer een beetje gek maken door mijn lichaam. Natuurlijk is het ook wel logisch dat je er zo mee bezig bent. Mijn vriend is zoooo nuchter. die zegt: We zijn gestopt met de pil en we zien het wel. Vooral die laatste dagen voor de NOD zijn zo spannend. Dit was even mijn reactie allemaal heel veel succes. Gr. Biate

Terug
Bovenaan