@ Josanne

He
heb nu wat vochtverlies kleine beetjes gelijk,weet niet goed of het gebroken vliezen zijn.moest opvangen in kraamverband.en straks weer verloskundige bellen.als het de moeite is komt ze kijken of het daadwerkelijk vruchtwater is.soms af en toe krampen met harde buiken,dus kan 2 kanten op!
lief dat je aan me denkt,hoe gaat het met jou?was het etentje met je man leuk?
liefs jootje

Hey,

Spannend man. Ik hoop voor je dat het idd vruchtwater is. Ik duim voor je in ieder geval.

Etentje met man was gezellig en lekker. En verder is alles goed hier, niks kondigt zich aan, dus ff de controle bij de vk afwachten vanmiddag. Krijg waarschijnlijk doorverwijzing om in te leiden.

Heb er nu wel rust mee eerlijk gezegd. Vna dat wachten word ik echt niet goed. DUs ik reken er gewoon niet meer op.

Pffff, hoop echt dat de bevalling bij jouw nu wel spontaan doorzet. Laat het ons weten he ;)

liefs

Heb daarnet toch heerlijk een paar uurtjes geslapen!had ik zooo nodig.mn dochtertje is bij mn zus.en komt straks weer terug.nu heerlijk relax wakker worden.helaas heeft het niet doorgezet..geen vruchtwater is volgens verloskundige waterdunne afscheiding.en in mn buik is het ook weer rustig.ben wel beetje teleurgesteld over de valse start.wil zo graag bevallen gewoon.maar dan ben ik niet de enige
iedereen succes met de laatste loodjes
ben blij dat ik niet alleen ben die overtijd loopt.en dan is het bij nog maar 1 dag.
liefs jootje

Terug
Bovenaan