@ Josanne

Hey Josan,

Even geleden posten jij een bericht over het wel of niet inbakeren van je baby. Ik herkende jouw hele verhaal. 100x die speen, Niet gelijk gaan slapen, `s nachts om eten komen etc.
Nu ben ik vrijdag begonnen met het inbakeren van Tygo, (12 weken oud) En hij heeft de nachten alle 3 door geslapen!!!! Zelfs voor die speen kwam hij niet meer. Ik geef hem rond 10 uur zijn laatste fles en hij wordt `s ochtends rond 8 uur tevreden wakker.
Gister en zaterdag huilde hij wel een kwartier voor dat hij in slaap viel bij elk slaapje....
Maar sinds gisteravond geeft hij geen kik meer en gaat heerlijk slapen!
Dat wou ik je toch even vertellen en misschien heb jij er ook wat aan!
Succes
Groetjes, Marieke

Wat fijn voor jullie!!!!
Ook onze dochter sliep de laatste tijd super slecht. Wij zijn vrijdag met haar naar de osteopaat en...... wij hebben vannacht mogen doorslapen!!!!! Ik wil niet te vroeg juichen maar stiekem hoop ik wel dat het vannacht ook zo goed gaat!
Heerlijk he een kindje wat doorslaapt!

Succes en slaap lekker vannacht!

Wat fijn voor jullie!!!!
Ook onze dochter sliep de laatste tijd super slecht. Wij zijn vrijdag met haar naar de osteopaat en...... wij hebben vannacht mogen doorslapen!!!!! Ik wil niet te vroeg juichen maar stiekem hoop ik wel dat het vannacht ook zo goed gaat!
Heerlijk he een kindje wat doorslaapt!

Succes en slaap lekker vannacht!

Wij deden Kyandro vanaf 5 weken inbakeren in het begin ging het toen ook perfect en sliep hij tot een uurtje of 5 door.maar na een week of 3 was de lol eraf voor hem.hij probeerde eruit te komen.en ging huilen als ik hem inbakerden. s nachts heb ik het nog wel een tijdje vol gehouden.maar ook dat ging meneertje steeds meer tegenstaan.hij was gewoon opgelucht als hij uit de doeken was...toen ben ik er maar mee gestopt want hij moet het wel lekker vinden.nu slaapt hij in een slaapzak met mouwtjes en dat gaat best goed.oke hij komt nog wel s nachts maar daar kun je denk toch niet veel tegen doen.je heb gewoon geluk als je kindje al zo snel doorslaapt.maar heel fijn dat het bij jullie zo goed werkt.heb je eindelijk meer rust he!!
moet wel zeggen dat het slapen hier overdag supergoed gaat nu.gemiddeld zo 4 a 5 uurtjes op de dag.lijkt me niet teveel voor een baby van 3 mnd
liefs jootje

Na 2 nachten te hebben doorgeslapen was het vannacht weer DRAMA! Ze heeft meer gehuild dan geslapen. overdag slaapt ze altijd erg slecht.

Kan me erg goed voorstellen dat je hem niet meer inbakert als je het idee hebt dat hij het zo vreselijk vind.

Hoe oud was je dochter toen ze ging doorslapen?

Pff mn dochter doorslapen???wat is dat?dat heeft ze nog nooit goed gedaan.ja soms een periode en wij blij!maar nu komt ze vaak 2 a 3 keer binnenwandelen en dan wij ze weer terug leggen meestal ga ze dan weer probleemloos slapen dat wel gelukkig,mn hoop is nu gevestigt als ze in augustus naar de babsisschool kan.hopelijk gaat ze dan echt goed doorslapen,en heb het idee dat Kyandro hetzelfde slaappatroon als grote zus heeft.vaak ook na de 1ste nachtvoeding nog een tijdje wakker.meestal krijgt hij ook maar 1 voeding hoor.vannacht waren het er weer 2.maar gelukkig huilt hij bijna niet s nachts.en overdag kan hij lekker slapen
@Essje:wel lastig hoor dat Karlijn zo huilt s nachts.misschien ben je er geen voorstander van:maar als ze bij jullie ligt word ze dan niet rustiger?misschien wil ze jullie aandacht wel...als Kyandro huilt leg ik hem lekker bij me en en dat helpt
liefs jootje

Wat vervelend dat je dochter nog niet doorslaapt! hoe komen jullie aan jullie slaap als je dochter 2 a 3 keer komt en Kyandro ook nog eens een paar keer?

Als we Karlijn haar speen geven dan slaapt ze wel weer, maar ze blijft net zolang huilen tot wij naar haar toe komen. Als ze haar speen heeft slaapt ze een half uur, soms een uur. En als ze dan 2 nachten doorslaapt ( zoals zondag en maandag nacht) dan ben ik weer helemaal blij en heb dan de illusie dat ze het eindelijk heeft begrepen maar vannacht heeft ze laten zien dat ze het toch nog niet helemaal snapt.

Na de vroege voeding nemen we haar wel bij ons in bed en dan slaapt ze heerlijk, nou ja zo nu en dan spiekt ze eventjes of we er nog wel zijn en dan gaat ze rustig verder slapen. De verleiding is groot om haar ook 's nachts bij ons in bed te nemen maar ben zo bang dat ik ze dan echt niet meer alleen in bed wil slapen. Aangezien ze overdag ook al heel slecht in haar eigen bedje wil slapen. Wie weet gaan we nog wel over stag als het zo blijft..hihihi

je went eraan om wakker te zijn s nachts en mn dochter is het even terug leggen en ze gaat weer slapen en wij slapen dan ook weer meteen(ik meestal)man altijd.en Kyandro als die 1 keer komt dan valt het allemaal nog mee.maar hebben soms ook nachten van heel weinig slaap(gelukkig steeds minder nu)ja laat Kyandro na de vroege voeding soms ook naast me liggen om zo nog even goed te kunnen slapen
waarom probeer je Karlijn niet in de kinderwagenbak te leggen is net wat knusser en kleiner voor ze,Kyandro slaapt er altijd in overdag en gaat veel beter als in zn bedje
liefs jootje

Terug
Bovenaan