JOSEPHINE is geboren!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Dan eindelijk een berichtje dat onze kleine meid is geboren.

Gisterenmorgen om 02.00 uur begonnen de weeen. Omdat ik bloedverlies had, besloten wij om 04.30 uur naar het ziekenhuis te gaan. Hier ben ik om 05.15 uur aan de CTG gelegd en om 05.30 uur braken de vliezen. Omdat er meconium in het vruchtwater zat, kreeg  baby om 05.45 uur een hartelectro op haar hoofdje. Toen had ik al 7 cm ontsluiting. Om 06.00 uur kreeg ik persdrang en  bleek ik al 10 cm ontsluiting te hebben. Ik mocht nog niet persen omdat eerst bekeken moest worden hoe de baby ligt. Dit ivm haar grootte. om 06.47 uur is ze dan na een supersnelle bevalling geboren.

Ze heet: Josephine Hendrika Gerretje  
Ze weegt: 4300 gram  
Haar lengte: 54 cm.

Ze heeft zwart haar en is een ontzettend lief poppetje.

Binck vindt haar helemaal geweldig en knuffelt haar aldoor.

Vandaag  mochten we dan eindelijk naar huis,  we moesten 1 nacht blijven ivm haar suikerspiegel. Omdat ze nogal aan  de zware kant is, moest deze 24 uur gecontroleerd worden.

Foto's volgen natuurlijk en ik ga nu weer heerlijk genieten van onze kleine schat.

Liefs mamabinck.  

Hoi Mamabinck,

Van harte proficiat met jullie dochter Josephine. Wat een mooie naam trouwens.

Wat fijn zo'n snelle bevalling. Het  lijkt me alleen wel erg naar om zo lang nog niet te mogen persen terwijl je al wel persdrang hebt. Maar waarschijnlijk ben je inmiddels al alles vergeten en lig je nu te genieten van jullie uk.

Veel geluk samen en laat je lekker verwennen tijdens en na de kraamtijd.

Groetjes Ifke

Gefeliciteerd met jullie meisje!

Enorm leuk, mooie naam ook!

Nu ik nog!

Liefs Annemiek

gefelicteerd met de geboorte van Josephine!

groetjes
Maple (Marielle) 40+1

Van harte gefeliciteerd met Josephine! Nu heerlijk genieten. Leuk is dat he om te zien hoe Binck reageert op zijn zusje.

Liefs Janine

Van harte gefeliciteerd met Josephine!!!

Geniet lekker van de komende tijd,

Liefs jet

Hoi Hoi!

Van harte gefeliciteerd met jullie Josephine!
Wat een mooie naam en een heerlijke baby zo te lezen.
ben erg benieuwd naar de foto's!

geniet maar lekker van de kleine meid!

Groetjes suzanne 40+ 1

hey mamabinck

gefeliciteerd met jullie dochter gaat er maar lekker van genieten dat zal ik straks ook doen als het zover is maar ondertussen wacht ik nog wel ff.

groetjes bianca 39wk 6dg

Terug
Bovenaan