jouw en zijn kapsel

Bepaal je zelf hoe je je haar laat knippen of zegt je man bijvoorbeeld wat hij leuk vind en laat hij doorschemeren hoe hij jouw haar het liefst ziet?
En bemoei jij je met het kapsel van je man?

Ben "zomaar" benieuwd!

Hier een man die zelf nauwelijk haar heeft om het een kapsel te noemen..hihi
Dat doe ik dus zelf kort met de tondeuse!
Zelf heb ik wel halflang haar, idd mede doordat manlief dat mooier vind bij een vrouw..[lees mij]..
Hij zegt altijd al;'' elke keer als je naar de kapper gaat is het weer korter''
Ik had ooit heeeeel lang haar, maar dat wil ik niet meer.En ja,als ik het eraf wil..heeft hij pech..
Zo gaat dat!
Gr Rina

Haha. ik moet altijd verf erin, doe dat bijna nooit. Maar pas dus bruinachtig goedje erin gedaan en t staat erg leuk. Dus dat ga ik vaker doen.
En verder wil hij dat ik krullen neem, maar dat vind ik niks (te duur oa) en slecht voor je haar.

groetjes Maris

ps oh Dennis doet de tondeude eroverheen, lekker makkelijk en beste optie. want hij heeft hele dikke haren en dat knipt moeilijk

Mijn man heeft kort haar en laat het altijd hetzelfde knippen. Kortom hij laat de kapster gewoon doen wat zij denkt wat goed is want zelf heeft hij er geen kijk op.

Ik ga eens per 10 weken 1,5 tot 2 uur relaxen bij de kapper. Ik krijg dan een verfje en een grote knipbeurt. Kopje cappuchino erbij HEEERLIJK!! (helaas wel erg slecht voor de portomonnee).

gr.Ing

Hey,

Mijn vriend scheer ik altijd zijn haar met de tondeuse dus meneer heeft geen keus en zelf doe ik met mijn haar wat ik wil maar dat is nooit schokkend, ik heb het gister weer geverfd en straks ga ik toevallig weer naar de kapper even lekker een stuk eraf!
En Roan die knip ik ook zelf!
Dat is het voordeel als je zelf kapster bent geweest!

Gr mascha

Heey babybelle,

Hier kiezen we elkaars kapsels hihi.
Ik knip marnix zijjn haar altijd zelf en dat gaat dus niet heel kort.
En Marnix vind het leuk als ik permanent heb en hij vind lang haar mooi dus doe ik dat voor hem.
Ik lees wel dat de meeste mannen stekels hebben.
Meiden doen jullie dat omdat je het mooi vind of omdat het makkelijk is?
Ben benieuwd.

Groetjes Marianne

Mijn man heeft ook, ahum, op zn best gezegt, niet zoveel haar. De kapster deed het altijd met de tondeuze, en vroeg daar vervolgens 20 euries voor. Dus we hebben zelf een tondeuse gekocht en nu doe ik het bij hem. Hij wil dit kapsel zelf.

Ik heb het iets onder mijn oren (ok, klinkt heel apart, maar is het niet hoor, een soort boblijn.) Hij bepaald niet hoe ik mijn haar doe. Wel vind hij te kort bij mij niet zo leuk. Maar ik ook niet, dus dat scheelt. Ik ga eens in de 6 weken naar de kapper, meestal alleen knippen , maar as zaterdag ook kleuren.

Terug
Bovenaan