JOWJOW, we staan op de tweede plaats...

Zeker spannend! Ik ben vandaag precies 35 weken, gek idee dat het kindje over 2 weken al mag komen! Nu toch echt de laatste dingen afmaken...
Succes allemaal met de laatste loodjes!
 
Het schiet idd mooi op!
Gister bij de VK geweest, kindje lag mooi met hoofdje naar beneden is aan de indaling begonnen ;) mooi zo houden!!
Net afspraak gemaakt voor het bezorgen van het kraambed, dat komt maandag al... Wel wat vroeg haha, kan ik er maar vast aan gaan wennen....
 
Hier ook precies 35 weken vandaag. Kleine mag hier nog wel even blijven zitten, moeten nl eerst nog verhuizen. Maar als dat achter de rug is heb ik als het goed is nog 2 a 3 weekjes om tot rust te komen en alles op orde te brengen. Moet wel zeggen dat die buik me wel in de weg gaat zitten en me belemmerd in mijn dagelijkse bezigheden, heb nl al twee kids dus kan niet zomaar even gaan liggen als ik moe ben. Maar goed, mag verder niet klagen, heb weinig klachten/kwaaltjes en kleintje doet het nog steeds goed en aangezien het voor mij de laatste zwangerschap (derde) zal zijn wil ik er ook nog even van genieten!! Succes allemaal en net als jullie allemaal ben ik benieuwd wanneer de eerste augustus baby geboren wordt! Hopelijk allemaal voorspoedige bevallingen en gezonde kindjes....
 
Terug
Bovenaan