Joy82? Zit je nou?

Hey meis!

Waar zit je? Wilde weten hoe t met je ging? Er is nog geen vooruit gang lees ik in het voorstel rondje?Klote joh, neem die stap nou naar de gyn.. Dan weet je meer, misschien niet wat je wil horen maar toch?! Hoe is het met je zoontje? Hier hebben we wat vooruit gang geboekt, nu zijn we er nog niet maar ik heb in ieder geval eitjes! Jeeh! Nu is het afwachten wat er gaat gebeuren... 2 wkn duren lang dan ineens... Ik hoop wat van je te horen!!

Liefs Mamasun

Hej meis!!
Sorry voor mijn late reactie maar zit niet meer heel veel op het forum..
Ben zoals je weet ook overgestapt naar het "als het langer duurt" forum" waar ik meer op mijn plek ben. Zo voelt het in ieder geval.

Ik twijfel idd over een afspraak maar mede door mijn vriend. Ik heb het er met hem over gehad en toen vertelde hij dat hij er best wel mee zat dat ik er voor zijn gevoel teveel mee bezig ben. Zijn standpunt is dat als het komt het komt en of het nou nu is of over een jaar, het is gewenst.
Tuurlijk hoopt hij ook elke maand dat het raak is maar hij spreekt dat niet uit.
Ik ben wat dat betreft echt iemand die zijn hart op z'n tong heeft. Ik voel natuurlijk van alles elke maand weer. Ik heb hem geprobeerd uit te leggen dat het allemaal in MIJN lichaam gebeurd en het anders is voor een man (in ons geval dan).

Ik gebruik nu ook niet meer elke maand de ovutesten maar om de maand. En we proberen er in bed ook weer een feestje van te maken.
Vorige maand hebben we echt 5 dagen "verplichte" sex gehad en de rest van de tijd niet. Dus dan wordt het echt een verplicht nummertje en ook ik vind dat natuurlijk niet leuke maar als het moet dan moet het!

Dus......lang verhaal maar het komt erop neer dat vriendlief niet echt zit te wachten op een bezoek aan de gyn omdat het volgens hem gewoon goed zit. Ik deel zijn mening daarin deels, ik bedoel, heb een keurige cyclus varierend van 28 tot 31 dagen, altijd netjes 4 dagen ongesteld, geen pijnen, hevige bloedingen of noem maar op. Kan ook altijd mijn ei vinden met de ovutesten (maar heb je hem dan ook??) dus ik maak me ook geen grote zorgen maar toch...voor de zekerheid...stel dat er wel iets niet goed zit en dat met een behandeling of medicijnen op te lossen is..dan hebben we al die tijd voor niets geklust!! Dus dat speelt op dit moment erg bij ons.

Ik zit momenteel in ronde 12, zit nu op dag 26 en heb natuuuuuuuuurlijk weer gevoelige borsten. Ik heb deze maand ook niet getest. Kreeg op een dag die plakkerige afscheiding (bah!) en die avond hebben we geklust. Toen later de week nog een keer maar alleen omdat we er zin in hadden. Maar ik merk dat ook de klachten veranderen. Had ik voorheen pijn in mijn borsten alleen exact 1 dag voor ik ongesteld moest worden, daarna had ik het ook rond mijn ei en deze maand denk ik zelfs vanaf mijn ei tot aan mijn ongi!! Pff frustrerend hoor.....

Maar genoeg over mij, hoe is het bij jou en je 3 eitjes ;-) jullie hebben flink geklust las ik en nu? Heb je nu vervolgafspraken bij de gyn om te kijken of er bevuchting heeft plaatsgevonden of moet je dat afwachten? Sorry hoor, ben echt een leek op dat gebied...

Met mijn kleine man gaat het heel goed!
Hij wordt zo wijs joh, echt niet normaal meer! Kletst de oren van mijn kop en heeft sinds kort de kinderen uit de buurt ontdekt dus had gister weer een hok vol haha!

Hoe gaat het bij jullie? Merk je dat alle onderzoeken ed zijn weerslag heeft op jullie relatie?

Nou ik lees je wel weer!

Liefs Joy

Hey meis!!!

Geeft niks hoor! Ik ben zelf ook niet vaak op t forum want dan blijf je met je gedachten erbij...
Klote hè dat je niks op schiet... Manlief wel begrijpelijk dat jij geen zin heeft om naar de gyn te stappen.. Want voor je t weet moet je om de 3 dgn daarheen! En wat je zegt, alles is optijd, je hebt je ei dus dan is t een kwestie van timing... En dat is lastig! Maar als de ovutest een smiley geeft dan zit je rond je ei, want je bent natuurlijk een aantal dgn vruchtbaar, zowel voor als eentje na geloof ik?! Ben je er teveel mee bezig voor je gevoel of valt dat wel mee? Je hebt in ieder geval afleiding om je heen!
Een vriendin van mij heeft precies het zelfde als jij, altijd optijd en voelt haar ei, maar tot nu toe nog niks.. Ook sinds juni vorig jr bezig voor de eerste.

Opzich gaat het hier wel goed, we hebben t er niet zoveel over.. Mijn man is ook iemand van het komt wel, tuurlijk vind hij t rot dat het zo gaat maar daar is niks aan te doen toch?? Hij wil nu ook vooral niks horen over; wat als t er twee zijn? Tjaa je moet daar wel over nadenken toch?? Ook al is het nog ver weg! Toevallig zei ik gisteravond tegen hem; wel gek dat het misschien nu al zo is?! Hij: nu al? Met de bedoeling, we zijn al ff bezig.. Vond ik toch wel schattig!! Tuurlijk hebben/ hadden er de verplichte nummertjes maar dat valt niet als een last, ook omdat we er zin in hebben... Je maakt toch een soort afspraakje... ;-) We hebben ook wel onze woorden erover gehad maar ja het blijft een verscheel hoe een man erover denkt en een vrouw toch?

Nu moet ik inprincipe wachten tot mijn menstruatie komt zoniet dan mag ik testen en anders moet ik op dag 3 weer terug komen.. Vandaag bloed laten prikken, prolactine, progesteron, tsh, bloedgroep/ resusfactor.. Ben benieuwd wat t is, de een is alleen aanwezig als je zwanger bent & resusfactor is ook alleen als je zwanger bent dus ben heel benieuwd en progesteron & tsh is voor de eisprong... Meer dan afwachten kunnen we niet doen!! Zal alleen niet meteen een test doe , want wie weet komt t later!! Ik hoop t wel natuurlijk maar ga er maar niet vanuit, hoewel ik van de week last had van m'n borsten tijdens t douchen maar dat kan ook door de hormonen komen, dus we denken er maar niet te veel aan! ;-)

Hier gaat het met onze zoon ook goed, hij zei van de week ineens alle dgn van de week!!! Zo goed!! En 3 x op de wc geplast!! Echt zooo goed! Maar nu niet meer.. :-( rustig aan! Volgende week een intake op een basisschool!! Spannend! Ben echt benieuwd! Ga je nog wat leuks doen met koningginnedag? Ik ga ff kijken in de stad hierzo vind t vresselijk die drukte maar een vriendin wil ff kijken..! Dat doen we dan maar!! ;-) Keep you posted! Maybe kunnen we mailen ivp steeds op t forum elkaar zoeken?? Is een idee hoor zo gaat t natuurlijk ook!! Fijn weekend!

Liefs Mamasun

HoiHoi ik heb er zelf ook over gedacht en nu kom jij met het idee :) Dus jaaa, goed plan!
Heb ook weer een heel verhaal (van 't weekend op de 1e hulp geweest met de kleine en toch eindelijk een afspraak gemaakt met de ha as woensdag) dus dat mail ik je wel!!
Hierbij mijn mailadres: renskeold@hotmail.com (weet je ook mijn echte naam en old is een afkorting van mijn achternaam!) dus als je mij nou mailt dan heb ik gelijk de jouwe!
Ben benieuwd trouwens of er mensen meelezen met onze topic en bij mijn mailadres denken: heee die ken ik!!
Zou toch wat zijn......

Tot mails ;-)

Liefs Renske (Joy hihi!!)

HoiHoi ik heb er zelf ook over gedacht en nu kom jij met het idee :) Dus jaaa, goed plan!
Heb ook weer een heel verhaal (van 't weekend op de 1e hulp geweest met de kleine en toch eindelijk een afspraak gemaakt met de ha as woensdag) dus dat mail ik je wel!!
Hierbij mijn mailadres: renskeold@hotmail.com (weet je ook mijn echte naam en old is een afkorting van mijn achternaam!) dus als je mij nou mailt dan heb ik gelijk de jouwe!
Ben benieuwd trouwens of er mensen meelezen met onze topic en bij mijn mailadres denken: heee die ken ik!!
Zou toch wat zijn......

Tot mails ;-)

Zou toch wat zijn......

Tot mails ;-)

Zou toch wat zijn......

Tot mails ;-)

Zou toch wat zijn......

Tot mails ;-)

Terug
Bovenaan