Hey meis!!!
Geeft niks hoor! Ik ben zelf ook niet vaak op t forum want dan blijf je met je gedachten erbij...
Klote hè dat je niks op schiet... Manlief wel begrijpelijk dat jij geen zin heeft om naar de gyn te stappen.. Want voor je t weet moet je om de 3 dgn daarheen! En wat je zegt, alles is optijd, je hebt je ei dus dan is t een kwestie van timing... En dat is lastig! Maar als de ovutest een smiley geeft dan zit je rond je ei, want je bent natuurlijk een aantal dgn vruchtbaar, zowel voor als eentje na geloof ik?! Ben je er teveel mee bezig voor je gevoel of valt dat wel mee? Je hebt in ieder geval afleiding om je heen!
Een vriendin van mij heeft precies het zelfde als jij, altijd optijd en voelt haar ei, maar tot nu toe nog niks.. Ook sinds juni vorig jr bezig voor de eerste.
Opzich gaat het hier wel goed, we hebben t er niet zoveel over.. Mijn man is ook iemand van het komt wel, tuurlijk vind hij t rot dat het zo gaat maar daar is niks aan te doen toch?? Hij wil nu ook vooral niks horen over; wat als t er twee zijn? Tjaa je moet daar wel over nadenken toch?? Ook al is het nog ver weg! Toevallig zei ik gisteravond tegen hem; wel gek dat het misschien nu al zo is?! Hij: nu al? Met de bedoeling, we zijn al ff bezig.. Vond ik toch wel schattig!! Tuurlijk hebben/ hadden er de verplichte nummertjes maar dat valt niet als een last, ook omdat we er zin in hebben... Je maakt toch een soort afspraakje... ;-) We hebben ook wel onze woorden erover gehad maar ja het blijft een verscheel hoe een man erover denkt en een vrouw toch?
Nu moet ik inprincipe wachten tot mijn menstruatie komt zoniet dan mag ik testen en anders moet ik op dag 3 weer terug komen.. Vandaag bloed laten prikken, prolactine, progesteron, tsh, bloedgroep/ resusfactor.. Ben benieuwd wat t is, de een is alleen aanwezig als je zwanger bent & resusfactor is ook alleen als je zwanger bent dus ben heel benieuwd en progesteron & tsh is voor de eisprong... Meer dan afwachten kunnen we niet doen!! Zal alleen niet meteen een test doe , want wie weet komt t later!! Ik hoop t wel natuurlijk maar ga er maar niet vanuit, hoewel ik van de week last had van m'n borsten tijdens t douchen maar dat kan ook door de hormonen komen, dus we denken er maar niet te veel aan! ;-)
Hier gaat het met onze zoon ook goed, hij zei van de week ineens alle dgn van de week!!! Zo goed!! En 3 x op de wc geplast!! Echt zooo goed! Maar nu niet meer.. :-( rustig aan! Volgende week een intake op een basisschool!! Spannend! Ben echt benieuwd! Ga je nog wat leuks doen met koningginnedag? Ik ga ff kijken in de stad hierzo vind t vresselijk die drukte maar een vriendin wil ff kijken..! Dat doen we dan maar!! ;-) Keep you posted! Maybe kunnen we mailen ivp steeds op t forum elkaar zoeken?? Is een idee hoor zo gaat t natuurlijk ook!! Fijn weekend!
Liefs Mamasun