Hoi allemaal,
Hierbij mijn verhaal over de bevalling van Joyce.
Dinsdag avond kreeg ik last van krampen onderin de buik.
Ik had gelijk door dat dit weeen waren en kreeg ze ook elk uur.
De hele nacht zo door gegaan en tegen de morgen om het half uur de weeen.
S`morgens nog even blijven liggen tot een uur of 9 en weg waren de weeen.
Ik balen als een stekker maar goed bleef wel een zeurend gevoel houden in de onder buik.
Eind van de middag kwamen de weeen weer en heb ik mijn ouders gebeld om te vragen of ze Quinten konden halen, was geen probleem en waren er s`avonds ook.
Vervolgens rommelde het allemaal mooi aan en rond 10 uur nog even geslapen tot een uur of 11. Toen werden de weeen wat krachtiger en rond een uur of 1 had ik ze om het kwartier.
Tegen 2 uur om de 10 minuten en ben tegen kwart over 2 gaan douchen.
Had ze toen om de 5 minuten en Erik(mijn man) heeft me rond kwart voor 3 eronder weg gehaald en de vk gebeld.
Ze waren om 3.15 en om 3.45 was de kraamhulp er ook al.
Ik had rond half 4 7cm ontsluiting en om 4.15 had ik volledige ontsluiting. 2 persweeen later Joyce er.
we weegt 3330 gram en is 52 cm lang.
ze is geboren om 4.25.
de rest van het verhaal volgt nog.
de kleine wil graag eten.
groet lenie
Hierbij mijn verhaal over de bevalling van Joyce.
Dinsdag avond kreeg ik last van krampen onderin de buik.
Ik had gelijk door dat dit weeen waren en kreeg ze ook elk uur.
De hele nacht zo door gegaan en tegen de morgen om het half uur de weeen.
S`morgens nog even blijven liggen tot een uur of 9 en weg waren de weeen.
Ik balen als een stekker maar goed bleef wel een zeurend gevoel houden in de onder buik.
Eind van de middag kwamen de weeen weer en heb ik mijn ouders gebeld om te vragen of ze Quinten konden halen, was geen probleem en waren er s`avonds ook.
Vervolgens rommelde het allemaal mooi aan en rond 10 uur nog even geslapen tot een uur of 11. Toen werden de weeen wat krachtiger en rond een uur of 1 had ik ze om het kwartier.
Tegen 2 uur om de 10 minuten en ben tegen kwart over 2 gaan douchen.
Had ze toen om de 5 minuten en Erik(mijn man) heeft me rond kwart voor 3 eronder weg gehaald en de vk gebeld.
Ze waren om 3.15 en om 3.45 was de kraamhulp er ook al.
Ik had rond half 4 7cm ontsluiting en om 4.15 had ik volledige ontsluiting. 2 persweeen later Joyce er.
we weegt 3330 gram en is 52 cm lang.
ze is geboren om 4.25.
de rest van het verhaal volgt nog.
de kleine wil graag eten.
groet lenie