Joyce van Mara!!!

He Joyce!
Heb per ongeluk je emailadres gedelete uit mijn adressenboek. Was iets te ijverig met het opschonen daarvan...
Ik zou je nog laten weten hoe de familie reageerde op het feit dat ik brownies had gebakken. Ze waren allemaal lekker aan het eten, en toen vroeg schoonmoeder: heb je dat zelf gebakken? Toen zei ik, ja, maar wel met borstvoeding want anders mag ik het niet eten. De reacties! Iedereen stopte met eten, en slikte niks door, allemaal keken ze me paniekerig aan, vooral mijn zwager, die zat zowat te kotsen naast me, en was knal en knalrood. schoonmoder d'r nek zat opeens vol rode vlekken. Ik heb vreselijk gelachen, en Remko ook. De familie als een boer met kiespijn toen ik zei dat het van soja gemaakt was. Ha ha ha! Wij hadden erge lol, maar de familie iets minder hi hi hi.
Maar er zat denk ik toch iets van melk in, want Mika heeft vlekken gekregen. Gelukkig niet erg.
Heb jij nog lekkere recepten voor maaltijden of taarten oid?
Groetjes! Ingrid (mama van Mika)
 
Hoi Ingrid,

Ik ben dan wel niet Joyce van Mara, maar toevallig je verhaal en moest er smakelijk om lachen.
Wat een super grap!!!!!!!!! Kan me voorstellen dat iedereen een beetje bleek en rood werd. Ik ken nog zo'n verhaal. Een kennis van ons drinkt graag rum-cola, dacht niet na en deed een paar ijsklontjes erin. Natuurlijk niet goed gekeken, en ja hoor, het was borstvoeding!!!!

Die rum-cola was natuurlijk niet te drinken en hij moest er echt van kotsen!
Lachen, zulke verhalen!

Groetjes Petra
 
Hoi Ingrid,

Geweldig!!!!!!!!!!haahahaha leuk leuk leuk. Wat kunnen mensen toch paniekerig reageren bv is geen gif hoor. Smaakt beter dan soja.

Mijn kraamhulp vertelde ook zo een verhaal. Ze had koffie gezet en er melk bij gedaan alleen hoorde ze later van de moeder dat er bv in het melkkannetjes in de koelkast zat omdat nog geen geschikt bakje had. Ja en toen hadden de mensen het al op en niets gemerkt.

Ingrid ik maak vaak zandkoekjes je kan de boeter van blueband culinaise gebruiken voor taarten bv appeltaart erg lekkerrrrrr.

groetjes joyce
Ps ik mail je zo ff.
 
Terug
Bovenaan