joyce1979

hoi hoi,

ik draag ook alleen maar strings maar ik zou voor de zekerheid wel een paar MEGA broeken halen stel dat je een KZ krijgt en misschien wel aambeien.. ik weet geen aantrekkelijk idee maar ik had weinig bij me toen ik naar het ziekenhuis ging en mijn vriend kon 2dagen erna met grote spoed naar de hema! de kraam verbanden zijn ook echt GIGA.. zo romantisch.. haha
misschien heeft je oma anders nog grote broeken liggen??
meis succes..

liefs Annemieke

Hoi Annemieke
Hoe gaat t? Dikke buik????
Ik vind m'n buik heel laag en voel de bewegingen dan ook laag, een raar gevoel....
Ik ga morgen naar m'n gyn. Ik hoop dat t gewoon komtdoordat de boel wat flexibeler is geworden na de vorige 2....
Ben druk aan t werk zoniet dan druk met de kids... Ik zou t iets rustiger aan moeten doen. Maar krijg niet echt de gelegenheid...
Ik ga vandaag week 27 in. Het gaat best snel allemaal...
Ik moet weer es aan de schoonmaak, de kids zijn uit logeren want op zondag is de kdv dicht en ik werk strakjes van 15-23...
groetjes uit hot Crete! (hittegolfje)
Priscilla

Hoi Annemieke,

Dank je voor de tip. Het lijtk me inderdaad niet zo fijn met ene keizersnede om dan een broekje te hebben die tegen het litteken aan komt. Ik zal er voor de zekerheid wel een paar extra grote halen. Wel fijn dat je op zo'n forum als dit mensen hebt waar je tips van krijgt van anderen want aan sommige dingen denk je eigenlijkhelemaal niet.

Wat betreft de aambeien dara heb ik nu ook al wel af en toe last van. Maar het is nogniet zo erg dat ik geen strings meer aan kan. Maar dat had ik ook al voor mijn zwangerschap. Ligt weer aan een moeilijke stoelgang. Je raakt er op een gegeven moment aan gewend.

Hoe gaat het verder met jou zwangerschap?

Groetjes Joyce

hoi hoi meissie,

ik vond dit ook echt een super vraag!!!! aangezien ik bij mijn eerste het ziekenhuis inging met geloof me een mega tas met laptop, boeken, spellen......en een klein tasje met kleren voor mij zonder BH,  2 boxers, handdoek, en  leuk t shirt en vreselijk lage jogging broek (wist ik veel) en een tas voor de beeb  met 2 sets kleren..  ik zou ingeleid worden maar dat werd spoed kz... welnu na dag 1 kreeg ik te horen als ik bv wilde geven ik toch echt een voedings bh aan moest nachts???????? willem had nogal wat opstart problemen dus ik was nogal vd wereld.. dus BH?? welke maat??? de 2 boxers waren goed maar de andere broeken NEEE en de jogging broek heb ik nooit aangehad!thuis ook niet meer..
de verbanden zijn GIGANTISCH.. vooral die je in het ziekenhuis krijgt! ze lijken volgens mij op die verbanden die ouderen aanhebben als ze incont zijn... mijn schoenen paste ik niet meer!!! voeten te dik! dus idd vd campingslippers.. van vriend!
wat je kan doen is die broeken kopen en ze thuis laten liggen mocht je ze niet nodig hebben breng je ze gewoon terug...
ik krijg nu weer een kz en ga dit keer mijn tas idd anders inpakken.. haha en geen spellen meer mee... we (vriend ook)  hebben er 8dagen gelegen en het was net alsof je op vakantie gaat en ze hebben je koffer niet door gestuurd.. haha

succes met bedenken.. haha

ps. hoe gaat het met jou zwangerschap? wat krijg je?? ik deze keer meisje..
ook al dik??

liefs Annemieke

Hoi Annemieke,

Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap en super dat je al weet dat je een meid krijgt. Dat wist je al best wel vroeg toch door een vlokkentest. Tenminste dat meen ik mij te herinneren maar mijn geheugen wil wel nog eens falen de laatste tijd.

Met mijn zwangerschap gaat het goed. Ik begin eindelijk een buikje te krijgen. Als je me zou zien zou je denken dat ik nog geen 20 weken zwanger ben maar het zijn er toch echt al 26,5 weken. We weten bewust iet wat het gaat worden maar ik moet zeggen dat ik nu wel heel erg nieuwsgierig ben geworden. Ik heb ook nog echt geen idee wat het zou kunnen worden. Verder heb ik wel last van mijn stuitje en opgezette voeten maar als dat alles is dan komen we de aankomende 13 weken ook wel door.

ben je al begonnen met zwangerschapsgym of sla je het deze keer over. Heb je het eigenlijk wel gedaan met je vorige zwangerschap?

Groetjes Joyce

jeeee wat goed zeg!!!! dat je het allemaal nog weet..
waar heb je nog meer last van behalve stuitje??
spannend hoor het niet weten.. haha ik kan niet zo goed tegen dingen niet weten.. haha en daarbij hadden we bij nr1 al zoveel onzekerheden (waren errug kort samen vriendlief en ik) dan we sommige dingen gewoon wilde weten.. haha
hoe ver ben je met de babykamer?? hoe ziet ie er uit???
heb je al kinderwagen?? welke.. haha veel vragen he..

buik hier is gewoon soort van ingeslikte voetbal.. haha heb al vragen gehad of het er niet 2 zijn.. haha en ik ben pas 1,5kilo aangekomen.. ik was errug veel afgevallen.. dus.
puf klas nee.. ik ga bevalling via kz dus geen gepuf.. haha vorige keer wel gedaan en er echt een goede vriendin aan overgehouden! zij is net bevallen van een meisje.. de eerste was voor haar ook een jongen.. die 2 scheelde 2weken deze wel iets meer 4 maanden ofzo..   maar wel leuk!
stuitje heb ik ook wel iets last van.. wees maar blij dat je buik nog niet zo giga is.. mij zit ie alleen maar in de weg.. schoenen dicht maken.. dingen oprapen.. maar ach je doet het idd voor een mooi doel.. allen dat doel mag wel opschieten.. iets wat ik bij de eerste helemaal niet had.. toen vond ik het allemaal super geweldig en had ik nergens last van.. na week 20dan.. welnu ik heb nu echt overal last van.. allemaal rare dingen.. maar ook dat gaan over.. haha ik krijg een kindje en ik ben gelukkig!! jij ook??
zo nu lekker ff buizen..

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan