@ Joys baby

He Ilse...

Ja het was dus toch gewoon een intake gesprek en ze deden niets eens op of aan mn buik voelen :(
Vond het echt heel erg jammer.

Gisteravond/vanacht heb ik bloedverlies gehad en best veel eigenlijk en vanochtend weer dus heb direct gebeld want nu was ik dus wel erg in paniek ook omdat ik het met 5 weken ook al heb gehad maar had toen zoiets van het zal wel innesttelingsbloed zijn maar dat dacht ik vandaag niet. Ze reageerde heel lief en kon een uur later direcht terecht. EN??? Taadaaa een geweldig klein baby'tje met een goed kloppend hartje, ook nergens geen bloed in mn baarmoeder of in de buurt dus waarschijnlijk iets in mn vaginawand.
Maar pffff Wat een opluchting zeg, het was zo mooi , heb al zoveel gehuild vandaag en verdriet en daarna alleen blijdschap.

Maar pff zie er niet uit, ben sinds gistermiddag al ineens zoo emotioneel als de pest haha. Soms moet ik gewoon huilen omdat ik zoveel moet huilen pfff ... Komt allemaal goed!!!!!
Bedankt voor je interesse!!!!

Hoe gaat ie verders bij jouw??

xxxx

Een nare aanleiding, maar wat lijkt me dat fantastisch om te zien! Is het bloeden inmiddels wel gestopt? Wat een opluchting dat alles goed is met de kleine. Geniet ervan!

Dat was zeker jammer dat je in eerste instantie je uk niet mocht zien. De aanleiding daarna was ook zeker niet tof, maar uiteindelijk heeft je kleine uk heel veel goed gemaakt!!!
Laat de tranen lekker vloeien en ga zeker genieten van al het mooie wat je hebt gezien.

Ik hoop dat ik vrijdag zoiets moois mag zien. Ik ben heel zenuwachtig!

Geniet ervan!

Gr Ilse

Terug
Bovenaan