Jozua moet weer geopereerd worden

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

De meesten kennen het verhaal van Jozua wel en vanmiddag moesten we terugkomen op controle, maar ik wist al dat het niet "goed" was. Maar het valt nog iets meer tegen....het is niet alleen de huid wat gesloten moet worden, maar de plasbuis moet nog iets verlengd worden naar het midden van zijn eikeltje....hij zit nu aan de onderkant van zijn eikeltje.
Dit gaat allemaal binnen 6 weken gebeuren  (dat is de bedoeling)......helaas weer een nacht blijven en weer een splint (catheter zonder zak) erin. Dat viel tegen en ik zit nu ook effe in een dipje...........
Maar het komt goed!!!!!!!!!!

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

ach arm kereltje. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit hoor. Geef hem maar een knuffel van me

Jeetje, dat is zeker een enorme tegenvaller! Echt balen!
Geef je kereltje maar een flinke knuffel van ons!

Sterkte,
Natasja en Anne

Ach wat zielig. Hopelijk heeft je ventje er niet teveel pijn van. Sterkte.

Agossie. Wat sneu dat het nu weer moet. Veel sterkte ermee!

ach zielig hoor!
Weet jij vanaf wanneer je het voorhuidje schoon moet maken? Het is nog zo klein!

Ha Mieke,

Wat een tegenvaller zeg voor jullie! Dat zal wel even schrikken zijn weer. Maar zijn oude plasgaatje is nog wel dicht als ik het goed begrijp. Dat is op zich wel mooi toch? Hopelijk gaat het deze keer helemaal goed komen.   Je weet wat je te wachten staat.... en dat is weer niet niks. Heel veel sterkte hoor.

Chrisja

Terug
Bovenaan